abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2026 @ 09:45:15 #151
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221180030
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 09:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
:')
Niet happen op een trol!
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221180072
quote:
10s.gif Op maandag 29 juni 2026 09:37 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dat is toch heel wat anders? Een symbolische oproep om 10 nieuwe steden te bouwen als onderdeel van een verkiezingscampagne versus heel hard schreeuwen als regeringspartij met een ruime meerderheid die direct aan de knoppen kan draaien.
Hardop gelachen.
pi_221181189
quote:
10s.gif Op maandag 29 juni 2026 09:37 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dat is toch heel wat anders? Een symbolische oproep om 10 nieuwe steden te bouwen als onderdeel van een verkiezingscampagne versus heel hard schreeuwen als regeringspartij met een ruime meerderheid die direct aan de knoppen kan draaien.
Zeker niet, het is beide liegen tegen de stemmers om je politieke doelen te behalen.
Dat zou wat mij betreft strafbaar moeten zijn, Jetten zou gelijk uit z'n functie moeten worden gezet wegens kiezersbedrog.
En ik hoorde iets over tribunalen.
Prima daar sta ik dan ook achter.
Ook voor de gasten in het VK en in het Europese parlement die de boel lopen te bedonderen.
pi_221183639
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 09:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
:')
De bijbehorende podcast toevallig ook geluisterd?
pi_221183645
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:29 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zeker niet, het is beide liegen tegen de stemmers om je politieke doelen te behalen.
Dat zou wat mij betreft strafbaar moeten zijn, Jetten zou gelijk uit z'n functie moeten worden gezet wegens kiezersbedrog.
En ik hoorde iets over tribunalen.
Prima daar sta ik dan ook achter.
Ook voor de gasten in het VK en in het Europese parlement die de boel lopen te bedonderen.
Sorry maar hier sla je echt compleet de plank mis.
  maandag 29 juni 2026 @ 18:32:55 #156
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221183665
quote:
10s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:29 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
De bijbehorende podcast toevallig ook geluisterd?
Welke podcast? (P.s. als Rob Jetten daar loopt te draaien als een verse bolus in een toiletpot ben ik niet geïnteresseerd)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 30 juni 2026 @ 14:36:54 #157
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221197347
Nissar Hussain werd in Groot-Brittannië bijna doodgeslagen omdat hij de islam verliet en christen werd.

In dit openhartige interview spreekt Raymond Ibrahim met de Britse christelijke bekeerling Nissar Hussain om zijn ongelooflijke verhaal te horen over geloof, vervolging en overleven.

Nissar werd in het Verenigd Koninkrijk geboren uit Pakistaanse ouders en bekeerde zich in 1996 tot het christendom. Wat daarop volgde was meer dan 20 jaar van intimidatie, bedreigingen en geweld — dat uitmondde in een brute aanval waardoor hij op het randje van de dood belandde. Gedwongen om samen met zijn vrouw en zes kinderen onder te duiken, onthult Nissar hoe Britse overheidsfunctionarissen, politie en kerkleiders er niet in slaagden hem en zijn gezin te beschermen, ondanks jarenlange waarschuwingen.

Dit interview werd toevallig afgenomen nadat Raymond Ibrahim Nissar ontmoette op een conferentie. Omdat het in een kleine hotelkamer werd opgenomen, is de belichting niet perfect — maar de boodschap wel.

Bekijk deze YouTube-video
pi_221218984
Belachelijk weer.

https://www.instagram.com/reel/DaSOQ7MMgNs/

Jongen wordt door 3 man belaagd en ook geslagen en daarna pakt de politie hem op ipv de wegvluchtende daders.
Echt heel raar wat daar gebeurd.
Vakman pur sang
  zaterdag 4 juli 2026 @ 13:51:00 #159
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221232392
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Belachelijk weer.

Jongen wordt door 3 man belaagd en ook geslagen en daarna pakt de politie hem op ipv de wegvluchtende daders.
wou die net in het nowak topic posten, na dit soort beelden begrijp ik het geweld tegen de politie daar volledig.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221233272
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Belachelijk weer.

De video is aan de rechterkant bijgesneden. Ik heb de volledige beelden elders gezien; daarop is te zien dat een agent de witte man aanhoudt, terwijl een andere agent de achtervolging inzet op de aanvallers. Een mooi voorbeeld van hoe het knippen in beelden wordt gebruikt om in te spelen op emoties en onderbuikgevoelens.
pi_221233280
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 15:50 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
De video is aan de rechterkant bijgesneden. Ik heb de volledige beelden elders gezien; daarop is te zien dat een agent de witte man aanhoudt, terwijl een andere agent de achtervolging inzet op de aanvallers. Een mooi voorbeeld van hoe het knippen in beelden wordt gebruikt om in te spelen op emoties en onderbuikgevoelens.
Dat zal wel ja.
Maar die politieagente gooit die vent tegen een muur terwijl je duidelijk ziet dat die net door 3 man belaagd werd dus slachtoffer is.
Ze kon ook zeggen: arm erom en is alles goed met je?
Vakman pur sang
pi_221233499
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 15:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat zal wel ja.
Maar die politieagente gooit die vent tegen een muur terwijl je duidelijk ziet dat die net door 3 man belaagd werd dus slachtoffer is.
Ze kon ook zeggen: arm erom en is alles goed met je?
Dat zien wij duidelijk, omdat we door de ogen van de filmer kijken, maar de agenten zien dat op dat moment niet.

Bij een vechtpartij worden regelmatig beide betrokkenen aangehouden, zodat de politie beide kanten van het verhaal kan horen en kan onderzoeken wie waarvoor verantwoordelijk is. Dit gebeurt dus wanneer er onduidelijkheid bestaat over ieders rol.

In de video is ook te zien hoe de witte jongen uithaalt naar de agente en haar gezicht maar net mist, maar dat komt waarschijnlijk doordat hij onder invloed was en de agente hem van achteren benaderde, waardoor hij haar aanzag voor een van de aanvallers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')