Niet happen op een trol!quote:
Hardop gelachen.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:37 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders? Een symbolische oproep om 10 nieuwe steden te bouwen als onderdeel van een verkiezingscampagne versus heel hard schreeuwen als regeringspartij met een ruime meerderheid die direct aan de knoppen kan draaien.
Zeker niet, het is beide liegen tegen de stemmers om je politieke doelen te behalen.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:37 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders? Een symbolische oproep om 10 nieuwe steden te bouwen als onderdeel van een verkiezingscampagne versus heel hard schreeuwen als regeringspartij met een ruime meerderheid die direct aan de knoppen kan draaien.
Sorry maar hier sla je echt compleet de plank mis.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zeker niet, het is beide liegen tegen de stemmers om je politieke doelen te behalen.
Dat zou wat mij betreft strafbaar moeten zijn, Jetten zou gelijk uit z'n functie moeten worden gezet wegens kiezersbedrog.
En ik hoorde iets over tribunalen.
Prima daar sta ik dan ook achter.
Ook voor de gasten in het VK en in het Europese parlement die de boel lopen te bedonderen.
Welke podcast? (P.s. als Rob Jetten daar loopt te draaien als een verse bolus in een toiletpot ben ik niet geïnteresseerd)quote:Op maandag 29 juni 2026 18:29 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
De bijbehorende podcast toevallig ook geluisterd?
wou die net in het nowak topic posten, na dit soort beelden begrijp ik het geweld tegen de politie daar volledig.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Belachelijk weer.
https://www.instagram.com/reel/DaSOQ7MMgNs/
Jongen wordt door 3 man belaagd en ook geslagen en daarna pakt de politie hem op ipv de wegvluchtende daders.
Echt heel raar wat daar gebeurd.
De video is aan de rechterkant bijgesneden. Ik heb de volledige beelden elders gezien; daarop is te zien dat een agent de witte man aanhoudt, terwijl een andere agent de achtervolging inzet op de aanvallers. Een mooi voorbeeld van hoe het knippen in beelden wordt gebruikt om in te spelen op emoties en onderbuikgevoelens.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Belachelijk weer.
https://www.instagram.com/reel/DaSOQ7MMgNs/
Jongen wordt door 3 man belaagd en ook geslagen en daarna pakt de politie hem op ipv de wegvluchtende daders.
Echt heel raar wat daar gebeurd.
Dat zal wel ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:50 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
De video is aan de rechterkant bijgesneden. Ik heb de volledige beelden elders gezien; daarop is te zien dat een agent de witte man aanhoudt, terwijl een andere agent de achtervolging inzet op de aanvallers. Een mooi voorbeeld van hoe het knippen in beelden wordt gebruikt om in te spelen op emoties en onderbuikgevoelens.
Dat zien wij duidelijk, omdat we door de ogen van de filmer kijken, maar de agenten zien dat op dat moment niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zal wel ja.
Maar die politieagente gooit die vent tegen een muur terwijl je duidelijk ziet dat die net door 3 man belaagd werd dus slachtoffer is.
Ze kon ook zeggen: arm erom en is alles goed met je?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |