Blijkbaar weet Bartje niet dat Zowie bovenaan staat om dinsdag te vertrekken. Yeah! Wat een rust, onze Bus-robot meteen af laten taaien naar Lourdes als hij de 31e als eerste weggestemd wordt. Want de enige voorwaarde die hij stelt is dat hij dinsdag mag blijven.
[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 23-12-2000 15:09]
------------------
When everything's coming your way....
you're in the wrong lane.
quote:Misschien wilde hij wel ergens van genezen worden. Van Zowie bijvoorbeeld.
Op 27 december 2000 02:15 schreef PC eend het volgende:
Toch wel jammer....
Vraag me trouwens wel af waarom hij daar nou wilde rondneusen
------------------
quote:echt???
Op 28 december 2000 05:58 schreef PC eend het volgende:
Denk dat ie voorlopig nog niet van zoe genezen wil worden , nadat deze heeft toegezegt dat ze , als ze wint , hem de helft geeft
[Dit bericht is gewijzigd door thelmaz op 28-12-2000 12:53]
------------------
quote:Heeft ze die voorwaarde er aan verbonden dan dat hij bij haar moet blijven? Beloofd is beloofd!
Op 30 december 2000 10:34 schreef thelmaz het volgende:
zou het hem ook echt geven? Als hij nou niet met haar verder wil? Volgens mij is dat toch wel allemaal van invloed. Lekkere situatie dan...
[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 30-12-2000 21:26]
quote:Ja, ik vind ook, beloofd is beloofd. Ik was alleen maar aan het spelen met deze gedachte. Emoties en geld gaan nu eenmaal slecht samen.
Op 30 december 2000 12:58 schreef Larissa het volgende:
Heeft ze die voorwaarde er aan verbonden dan dat hij bij haar moet blijven? Beloofd is beloofd!
quote:Ik begin toch te vrezen dat ze gaat winnen.
Op 30 december 2000 12:58 schreef Larissa het volgende:
En ik hoop dat Zowie die 600.000 gulden op het laatste nippertje door de neus geboord krijgt!
quote:Toch nog gerechtigheid dat ze niet won! En dan die koele blik van Bart als het over Zowie ging. Meesterlijk!
Op 31 december 2000 01:13 schreef thelmaz het volgende:
Ik begin toch te vrezen dat ze gaat winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |