SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Tap tap tap
Waarom rijd je dan ook bijna tegen iemand aanquote:Op maandag 1 december 2025 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Weer thuis. Bijna frontaal aangereden, koppijn dankzij idiote ledlampen, maar we hebben het weer overleefd.
Omdat op nat gras rijden terwijl er een sloot 5m verderop is nogal gevaarlijk is.quote:Op maandag 1 december 2025 18:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom rijd je dan ook bijna tegen iemand aan
Je moet ook op de weg rijden. Heb je je rijbewijs wel gehaald?quote:Op maandag 1 december 2025 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat op nat gras rijden terwijl er een sloot 5m verderop is nogal gevaarlijk is.
plaag dat jonkje niet zoquote:Op maandag 1 december 2025 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet ook op de weg rijden. Heb je je rijbewijs wel gehaald?
Dadelijk ga je weer duinrollen.quote:Op maandag 1 december 2025 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die spreken dan even je voicemail in en dan bel je ze terug, of ze sturen je een berichtje.quote:Op maandag 1 december 2025 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan sluit ik wel meer mensen uit
Maar hij maakt het zo makkelijk.quote:
Ieuwl voicemail. Die heb ik alleen voor m'n werk aan staanquote:Op maandag 1 december 2025 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die spreken dan even je voicemail in en dan bel je ze terug, of ze sturen je een berichtje.
Mijne blijven toch al binnenquote:
Ja, daar reed iemand bijna tegen me aan.quote:Op maandag 1 december 2025 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, dat doen mensen dus niet. Schijtirritant.quote:Op maandag 1 december 2025 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die spreken dan even je voicemail in en dan bel je ze terug, of ze sturen je een berichtje.
@Nattekatquote:
Lekker je buren verlinken.quote:
Nou ja zeg. Had je ruzie met ze gemaakt?quote:Op maandag 1 december 2025 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, daar reed iemand bijna tegen me aan.
Had je deze nog gezien? https://www.denotenshop.nl/crunchy-choco-s-wit-puur.htmlquote:Op maandag 1 december 2025 19:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Had je ruzie met ze gemaakt?
ja moederpoes heeft waarschijnlijk een vogel met griep meegenomen als voerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |