Rent free!quote:Op maandag 1 december 2025 18:04 schreef xpompompomx het volgende:
Kunnen ze die tests mooi verkopen aan maga-religekkies in de VS. Win-win.
quote:Op maandag 1 december 2025 17:01 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
als bloed uitkomt is bewijs toch, of kunnen ze dat ook faken?
Zeg dat nou niet!! Nu gaan alle fok moslims hun vrouwen wantrouwen, want stel dat zij dat destijds gedaan heeft.quote:Op maandag 1 december 2025 21:01 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ja dat kunnen ze .
Door met een nagel een wondje te maken.
Man heeft dan bloed op zijn pik.
Pak je ook de Joden mee, maar wat dacht je van besnijdenis? Soweiso verminking uit religie/ideologie.quote:Op maandag 1 december 2025 21:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
Goedzo, nu nog besnijdenis van jongetjes zonder medische indicatie.
Kom maar, ik kan je er een certificaat bij leverenquote:Op maandag 1 december 2025 17:00 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Daar trapt niemand in zonder bewijs
Ik denk er even over na als dat goed isquote:Op dinsdag 2 december 2025 14:24 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Kom maar, ik kan je er een certificaat bij leveren
Ik zie niet in waarom het uit zou maken welke geloofsgroep "je er mee pakt"?! Het kan imho niet zo zijn dat het grondrecht op geloven hoger staat dan het beschermen van kinderen tegen dergelijke verminking.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Pak je ook de Joden mee, maar wat dacht je van besnijdenis? Soweiso verminking uit religie/ideologie.
Gaat nergens over. Kappen daarmee.
Eens.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom het uit zou maken welke geloofsgroep "je er mee pakt"?! Het kan imho niet zo zijn dat het grondrecht op geloven hoger staat dan het beschermen van kinderen tegen dergelijke verminking.
Met een gevaar dat de familie/pa het zelf gaat doen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:09 schreef Schanulleke het volgende:
Mooi. Vertalen naar Nederlandse wetgeving en invoeren die hap.
Dan kunnen we ze het beter maar zo makkelijk mogelijk makenquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met een gevaar dat de familie/pa het zelf gaat doen.
Er zijn nog heel veel conservatieve mensen op de wereld.quote:Op maandag 1 december 2025 16:54 schreef Jippie het volgende:
Ik dacht dat dat iets was van ruim 100 jaar geleden?
Goeiedag zeg...quote:Op maandag 1 december 2025 18:04 schreef xpompompomx het volgende:
Kunnen ze die tests mooi verkopen aan maga-religekkies in de VS. Win-win.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |