Dacht lovely gaat er wel voor deze maand?quote:
Welnee, misschien de top 3 of 5..quote:Op maandag 1 december 2025 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht lovely gaat er wel voor deze maand?
Dat kan ook, de tijd zal het lerenquote:
Daaromquote:Op maandag 1 december 2025 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook, de tijd zal het leren
quote:Op maandag 1 december 2025 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 december 2025 17:56 schreef Wrapster het volgende:
[..]Wat kan je regelen, dat Lovely 3de of 5de wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 1 december 2025 17:56 schreef Wrapster het volgende:
[..]Extra punten voor lovelySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪
Eerstequote:Op maandag 1 december 2025 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat kan je regelen, dat Lovely 3de of 5de wordt?
wat as was met dich in ochtend?quote:Op maandag 1 december 2025 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou zeggen regel het maarquote:
Punt 1 ik had geen zin en punt 2 ging hier niet goed vanmorgen,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Sterktequote:Op maandag 1 december 2025 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Punt 1 ik had geen zin en punt 2 ging hier niet goed vanmorgen,
Een heerlijke warme douchequote:
Dank jequote:Op maandag 1 december 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sterkte
Maar waarom ging je ook niet naar die vergadering toe..
Maar je eigen gezond gaat soms even voor..quote:Op maandag 1 december 2025 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ja ik ging wel omdat het een belangrijke was en ik de mensen niet in d e steek wilde laten
Ja of ik nu hier zit te fibrileren of elders denk ik danquote:Op maandag 1 december 2025 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar je eigen gezond gaat soms even voor..
Een beetje wel jaquote:Op maandag 1 december 2025 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of ik nu hier zit te fibrileren of elders denk ik dan
Ben een beetje te eigenwijs denk ik.
Maar ben er wel achter dat het niet te doen is
Het vreet zoveel energie en dan moet je nog een hoop lullen, ppfff had soms niet eens de kracht
Maar goed vanmiddag op de veel te kleine bank gelegendat is echt niet te doen dat kleine bankje
Vanavond maar vroeg naar bed.
Gaat wel een paar dagen duren helaasquote:Op maandag 1 december 2025 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een beetje wel ja
Lig je indd helemaal in elkaar gekrompen ?
Hopelijk voel je je morgen beter
Dat maakt toch nog een mooie TT?quote:Op maandag 1 december 2025 18:09 schreef MooieTop6 het volgende:
Deze TT is de helft van de TT die ik had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |