Ik misschien?quote:Op maandag 1 december 2025 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie is zijn/haar lego verloren onderweg?
Snugglehoodiesquote:
Deze is naar mij onderweg. Ik hoop niet deze.quote:Op maandag 1 december 2025 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie is zijn/haar lego verloren onderweg?
ohhh een smurftruiquote:Op maandag 1 december 2025 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Ik neem aan dat die niet in een verhuisdoos werd vervoerd.quote:Op maandag 1 december 2025 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Deze is naar mij onderweg. Ik hoop niet deze.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2025 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Deze is naar mij onderweg. Ik hoop niet deze.
[ afbeelding ]
Dat weet ik pas als ie geleverd isquote:Op maandag 1 december 2025 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die niet in een verhuisdoos werd vervoerd.
Moet je aandachtig naar je gemberthee blijven kijken?quote:Op maandag 1 december 2025 14:45 schreef bitterbal het volgende:
ik heb gember thee gezet maar kan mijn ogen niet meer openhouden
hm nee dat niet maar vind het zonde om hem te laten staan en nu te gaan slapenquote:Op maandag 1 december 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je aandachtig naar je gemberthee blijven kijken?
Beetje koud water bij doen? Dan is ie sneller drinkbaarquote:Op maandag 1 december 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hm nee dat niet maar vind het zonde om hem te laten staan en nu te gaan slapen
oke heb de helft opquote:Op maandag 1 december 2025 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje koud water bij doen? Dan is ie sneller drinkbaar
Hadden wel meer wedstrijden mogen zijn.quote:Op maandag 1 december 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
Ajax sluit tribune van F-side voor komend duel met Feyenoord - https://nos.nl/l/2592778
lekker voor ze
dit ja, leuk dat ze dit nu zelf al doen, maar vanuit knvb mag hier best een zwaardere straf op staanquote:Op maandag 1 december 2025 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hadden wel meer wedstrijden mogen zijn.
Ja opzich is 1 wedstrijd ook wel beetje laffe straf.quote:Op maandag 1 december 2025 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hadden wel meer wedstrijden mogen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |