Ik heb een minischaaltje waar ik snoep e.d. in doe, als het leeg is vul ik gewoon niet meer bij. Helpt ookquote:Op maandag 1 december 2025 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Die bolletje uitdeelzakjes kruidnoten zijn perfect voor mij. Anders blijf je gewoon vreten tot het op is.
Leer mij deze superkracht.quote:Op maandag 1 december 2025 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een minischaaltje waar ik snoep e.d. in doe, als het leeg is vul ik gewoon niet meer bij. Helpt ook
Ja, dat zijn er te veel. Of meerdere lijstjes maken.quote:Op maandag 1 december 2025 16:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb a t/m M (plus 0 t/m 9) qua artiesten al gehad en ik heb nu al 52 potentiele stemnummers![]()
Moet ik wel even een nieuw emailadres aanmakenquote:Op maandag 1 december 2025 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zijn er te veel. Of meerdere lijstjes maken.
quote:Sinds september ligt Peter al in een hospice, hij is ernstig ziek en heeft niet lang meer te leven. Gisteren zou zijn laatste wens uitkomen, nog één keer naar Ajax, maar door het massale vuurwerk dat werd afgestoken, werd dat moment verpest. "Hij was enorm teleurgesteld.”
Medewerkers van het hospice hadden Peter opgegeven om zijn wens uit te laten komen. "Voetbal is z'n hele leven, dus ze wilden hem nog één keer naar een wedstrijd laten gaan”, vertelt André van Wensenambulance Noord-Holland.
En bedankt he, 'fans'!quote:
Ja, "misschien" wel...quote:Op maandag 1 december 2025 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het vuurwerk schijnt binnen te zijn gesmokkeld via een nooduitgang. Dus misschien zaten er wel mensen tussen met een stadionverbod...
Nou niet schijnt hoor want ik heb gewoon een filmpje gezien dat ze naar binnen zijn gestormd.quote:Op maandag 1 december 2025 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het vuurwerk schijnt binnen te zijn gesmokkeld via een nooduitgang. Dus misschien zaten er wel mensen tussen met een stadionverbod...
Echt hequote:Op maandag 1 december 2025 17:24 schreef Ama het volgende:
En de wens van die overleden supporter was schijnbaar dat er een wedstrijd gestaakt zou worden.
Settings > Phone > Silence Unknown Callers and toggle the feature onquote:Op maandag 1 december 2025 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Weer gebeld door een vaag nummer. Ik word hier zo schijtziek van. Wanneer ik het google is het weer KPN met hun hoerenglasvezel, nu vanuit de regio Nijmegen.
Dit is al een reden om nooit KPN te nemen.
Waarom neem je niet op?quote:Op maandag 1 december 2025 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Weer gebeld door een vaag nummer. Ik word hier zo schijtziek van. Wanneer ik het google is het weer KPN met hun hoerenglasvezel, nu vanuit de regio Nijmegen.
Dit is al een reden om nooit KPN te nemen.
Wordt ook al gespeculeerd dat ze van binnen hulp hebben gehad.quote:Op maandag 1 december 2025 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op maandag 1 december 2025 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wordt ook al gespeculeerd dat ze van binnen hulp hebben gehad.
quote:„Maar zoals het er nu uitziet, is er een nooduitgang van binnenuit met geweld geforceerd. Zo is een grote groep zonder kaart, maar met heel veel vuurwerk naar binnen gekomen. We zijn nu bezig met het identificeren van deze mensen.’’
Gespeculeerd ja.quote:Op maandag 1 december 2025 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De nooduitgang is geopend door supporters die al binnen waren en zo die andere eencelligen hebben binnen gelatenquote:Op maandag 1 december 2025 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
waterkokerquote:Op maandag 1 december 2025 18:14 schreef Ama het volgende:
Ja nu kan ik natuurlijk ook niet afwassen.
Nou dat vind ik wel een beetje veel werk hoor om de wasbak vol te krijgen.quote:
Top2000 is voor enorme boomersquote:Op maandag 1 december 2025 16:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben nu in Excel door de Top2000 lijst van vorig jaar aan het scrollen en nummers verwijderen waar ik niet op wil stemmen
Wel veel van Oh deze (is ook wel leuk)
T water hoeft geen 100 graden te zijn hequote:Op maandag 1 december 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel een beetje veel werk hoor om de wasbak vol te krijgen.
Nou enquote:Op maandag 1 december 2025 18:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
T water hoeft geen 100 graden te zijn he
Dankjequote:Op maandag 1 december 2025 18:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Top2000 is voor enorme boomers
@:haags
Qua Muziek ben ik ook een echte boomerquote:Op maandag 1 december 2025 18:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over de top 2000.quote:Op maandag 1 december 2025 18:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maar dan sluit ik wel meer mensen uitquote:Op maandag 1 december 2025 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Settings > Phone > Silence Unknown Callers and toggle the feature on
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |