de business is er al maar dan staat het huis en land op mijn bedrijfquote:Op maandag 1 december 2025 07:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is AirBnBal dan in business?
Lekker bezig.quote:
wil je die kopen?quote:Op maandag 1 december 2025 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker bezig.![]()
Hoe vindt je deze ?
[ afbeelding ]
Twijfel ook over de zool.quote:Op maandag 1 december 2025 07:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je die kopen?
Ben niet zo van de koeienprint
waarom vind je de zool niet mooi?quote:Op maandag 1 december 2025 07:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Twijfel ook over de zool.
Niet doen dus.
Thanks.
Loopt aan de achterkant ook door omhoog.quote:Op maandag 1 december 2025 07:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom vind je de zool niet mooi?
ah ja bij de hiel he.dat kan ik mij nog herinnerenquote:Op maandag 1 december 2025 07:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Loopt aan de achterkant ook door omhoog.
Tijdje je niet gesproken ,ik volg je avontuur wel. En moet zeggen. Groot respect dat je dit aangaat.quote:Op maandag 1 december 2025 07:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja bij de hiel he.dat kan ik mij nog herinneren
dankjequote:Op maandag 1 december 2025 07:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tijdje je niet gesproken ,ik volg je avontuur wel. En moet zeggen. Groot respect dat je dit aangaat.
Nix om te slijmen of wat maar vind het gewoon stoer.
Dat zijn ook echt die Ik Vertrek verhalen.quote:Op maandag 1 december 2025 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dankje![]()
Ik heb net het geld overgemaakt dus dat vind ik altijd super eng. Bang dta het naar een verkeerd account gaat
ja hier gaat alles een stuk soepeler tot nu toequote:Op maandag 1 december 2025 07:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn ook echt die Ik Vertrek verhalen.
Volgens een kennis van me ben je wel verplicht om personeel in te huren. Klopt dat ?quote:Op maandag 1 december 2025 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier gaat alles een stuk soepeler tot nu toe
Als jij ze mooi vindt moet je ze toch kopen.quote:Op maandag 1 december 2025 07:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Twijfel ook over de zool.
Niet doen dus.
Thanks.
ja klopt, 4 thai of ik moet tenminste de sociale premies betalen van die 4 thaiquote:Op maandag 1 december 2025 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens een kennis van me ben je wel verplicht om personeel in te huren. Klopt dat ?
Goedemorgen Ama, ik vond ze wel grappig in eerste instantie. Maar kijk nu even naar de kast en daar staan nog 4 dozen met nooit gedragen schoenen.quote:Op maandag 1 december 2025 07:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Als jij ze mooi vindt moet je ze toch kopen.
Dat zei hij dus ook.quote:Op maandag 1 december 2025 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt, 4 thai of ik moet tenminste de sociale premies betalen van die 4 thai
quote:Op maandag 1 december 2025 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Ama, ik vond ze wel grappig in eerste instantie. Maar kijk nu even naar de kast en daar staan nog 4 dozen met nooit gedragen schoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |