Ahhh dat is dan wellicht een Android dingetje.quote:Op zondag 30 november 2025 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee joh...bij iedere scheet logt ie weer een nieuw apparaat.
Andere app, nieuw apparaat...nieuwe OS versie, nieuw apparaat.
Och ik heb dat soms, en dan staan er helemaal geen device. Terwijl ik ingelogd ben.quote:Op zondag 30 november 2025 19:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er zijn nu meer users in het topic met dit probleem, dus grote kans dat het bij F1TV ligt ja.
Maar je oude devices gewoon eruit mikken, nergens goed voor om die te laten staan.
Het was niet chic van GP, mag RBR nog wel op terugkomen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt me sterk dat Antonelli bewust een fout maakt voor een klantmotortje
mij ook niet, zeker niet aangezien hij niets tegen Max heeft. Eerder voorquote:Op [quote]
[b]Op zondag 30 november 2025 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou ja, dat was vandaag ook 't geval... et voilá.... crack under the pressure or live to fightquote:Op zondag 30 november 2025 19:25 schreef Newone82 het volgende:
Max:
“Qua snelheid gaan we geen kampioen worden volgende week. We hebben geluk nodig. “
Net bij Viaplay.
Denk dat als je het op dat moment zag gebeuren dat dat best bij je op kon komen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het was niet chic van GP, mag RBR nog wel op terugkomen.
ze zijn afhankelijk van dat Lando P4 of minder moet worden als belangrijkste. Dus ja daarvoor hebben ze al geluk nodig aangezien hij de enige is die echt tegengas kan geven op de McL'squote:Op zondag 30 november 2025 19:25 schreef Newone82 het volgende:
Max:
“Qua snelheid gaan we geen kampioen worden volgende week. We hebben geluk nodig. “
Net bij Viaplay.
Ik vond Antonelli verdacht lachen over zijn foutje….quote:Op zondag 30 november 2025 19:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zijn banden waren wel op. Ging twee keer wijd in twee bochten.quote:Op zondag 30 november 2025 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft ongetwijfeld al het nodige gezien in de simulaties.quote:Op zondag 30 november 2025 19:25 schreef Newone82 het volgende:
Max:
Net bij Viaplay.
Is gewoon een bagger systeemquote:Op zondag 30 november 2025 19:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och ik heb dat soms, en dan staan er helemaal geen device. Terwijl ik ingelogd ben.
De regie was ook weer kudt vandaag met wat ze tonen...quote:Op zondag 30 november 2025 19:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Denk dat als je het op dat moment zag gebeuren dat dat best bij je op kon komen.
je zat zelf op twee streams?quote:Op zondag 30 november 2025 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Id gewoon een bagger systeem![]()
Eerlijk gezegd had ik er vandaag alleen last van bij de onboard stream...naast de main stream
Laat me weten als je eruit bentquote:Op zondag 30 november 2025 19:27 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik vond Antonelli verdacht lachen over zijn foutje….
Kortom, ik ben er nog niet over uit.
Eerder Helmut, GP was op de radio naar Max niet voor uitzending bedoeld.quote:Op zondag 30 november 2025 19:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
zoals elke week.quote:Op zondag 30 november 2025 19:27 schreef shiz het volgende:
[..]
De regie was ook weer kudt vandaag met wat ze tonen...
Dan had hij hem ook wel even in Norris kunnen spinnenquote:Op zondag 30 november 2025 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
mij ook niet, zeker niet aangezien hij niets tegen Max heeft. Eerder voor
quote:
Terechte observatie wmbquote:Op zondag 30 november 2025 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij vroeg zich hardop af of ze lando bewust door hadden gelaten bij mercedes
er staat idd apparaten en niet dat dezelfde browser niet zou kunnen maar ik kan me voorstellen dat hij daar op kaptquote:Op zondag 30 november 2025 19:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]![]()
Maar is dezelfde PC en zelfde browser en dat gaat normaal gesproken goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |