Zelfs geen patat of gebakken aardappeltjes?quote:Op zondag 30 november 2025 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet zelden aardappels, eigenlijk alleen als chips
Hmm, heb mijn grootouders nooit over rijst/noedels gehoord eigenlijk. Pasta was al exotisch.quote:Op zondag 30 november 2025 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen noedels en rijst eerder jaar Europa dan aardappels
Ik moet bij mijn grootouders niet gelijk aan vroeger denken. Ik ging gelijk eeuwen terug. Sorryquote:Op zondag 30 november 2025 17:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, heb mijn grootouders nooit over rijst/noedels gehoord eigenlijk. Pasta was al exotisch.
Risotto is heel oud.quote:Op zondag 30 november 2025 17:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, heb mijn grootouders nooit over rijst/noedels gehoord eigenlijk. Pasta was al exotisch.
Ja snap ik, maar bedoelde: misschien was het er wel eerder, maar heb nou niet het idee dat het echt onderdeel van het dagelijks eten van mensen hier was.quote:Op zondag 30 november 2025 17:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet bij mijn grootouders niet gelijk aan vroeger denken. Ik ging gelijk eeuwen terug. Sorry
Ja ik dacht al.quote:Op zondag 30 november 2025 17:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh laat maar om 5 uur vannacht zegt chatgpt.
wel FRIETquote:Op zondag 30 november 2025 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Zelfs geen patat of gebakken aardappeltjes?
Babi pangang zeker wetenquote:Op zondag 30 november 2025 17:56 schreef Karzai het volgende:
dacht altijd dat macaroni een nederlandse uitvinding was
Eigenlijk alleen met uit eten gaan, thuis nooitquote:Op zondag 30 november 2025 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Zelfs geen patat of gebakken aardappeltjes?
Sushirolletjes met patat er in.quote:Op zondag 30 november 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen met uit eten gaan, thuis nooit
Frikandellenmaki, zo'n temaki nori puntzakje met patat en mayo. Van die streepjes van een mexicano en vlammetjes op de nigiri.quote:
Ik wil ditquote:Op zondag 30 november 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Frikandellenmaki, zo'n temaki nori puntzakje met patat en mayo. Van die streepjes van een mexicano en vlammetjes op de nigiri.
Echte spartelverse sushi bereid door een kok die er 15 jaar voor gestudeerd heeft is dan ook voor Koninginnen en Keizerinnen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Is vast beter te hachelen dan de echte sushi
Wat eten de mannen dan?quote:Op zondag 30 november 2025 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echte spartelverse sushi bereid door een kok die er 15 jaar voor gestudeerd heeft is dan ook voor Koninginnen en Keizerinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |