ja ik vind die hand boven die tijger iets krachtigs hebbenquote:Op zondag 30 november 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:
heb zin om wat dingen hier aan de muur te hangen. Deze is erg tof
[ afbeelding ]
Dan zelf daarheen gaan.quote:Op zondag 30 november 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
maar ze shippen natuurlijk niet hierheen
Dan dichterbij zoeken. Sowieso support your locals.quote:
Maar kom je ooit nog naar NL danquote:Op zondag 30 november 2025 14:14 schreef bitterbal het volgende:
kan hem wel bestellen als in NL Ben en dan mee nemen hier naar toe
In januari komt ze hierheen, omdat het dan lekker koud is in Nederland.quote:
ben net in tshirt naar de container gelopen... dat was iets te enthousiast.. maar koud is t inderdaad nietquote:
Ik vond het anders best koud op de fiets.quote:Op zondag 30 november 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee en ik heb niet eens m'n dekbedwinterjas aan.
Waardeert ze Thailand weer meer.quote:Op zondag 30 november 2025 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In januari komt ze hierheen, omdat het dan lekker koud is in Nederland.
Midden in de winter.quote:
ja 5 feb is de overdracht van mijn woning in rotterdamquote:Op zondag 30 november 2025 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waardeert ze Thailand weer meer.
[..]
Midden in de winter.
Heb ik allebei al heel lang niet meer gedronkenquote:Op zondag 30 november 2025 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vergeten dat ik karnemelk had ingeschonken in plaats van gewone melk.
schrik o schrik bij die eerste slokquote:Op zondag 30 november 2025 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vergeten dat ik karnemelk had ingeschonken in plaats van gewone melk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |