Militaire basissen, vliegvelden, havens, depots, regeringsgebouwen, alles is geraakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Het gaat blijkbaar om een militaire basis onder andere.
Heb je een bron voor de regeringsgebouwen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Militaire basissen, vliegvelden, havens, depots, regeringsgebouwen, alles is geraakt.
Amerika ljkt hier echt vol te gaan voor een snelle regime change.
Dan moet ik terugzoeken, maar daar heb ik even geen tijd voor omdat live nog zoveel gebeurdquote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je een bron voor de regeringsgebouwen?
Oliequote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:10 schreef Haags het volgende:
Ik snap echt geen klote van deze hele inval, ben ik de enige?
En hoe Rusland en China hier op gaan reageren.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:10 schreef skysherrif het volgende:
IK vraag me af of er anti maduro milities zijn die kunnen coordineren met Amerika.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je een bron voor de regeringsgebouwen?
Dat heeft in het verleden altijd goed uitgepakt. Ow wacht, dat heeft nog nooit goed uitgepakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:02 schreef skysherrif het volgende:
Amerika lijkt hier echt vol te gaan voor een snelle regime change.
Ik denk niet met agressie.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:12 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
En hoe Rusland en China hier op gaan reageren.
Ja ik denk het wel..quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wanneer is dit voor het laatst gebeurd? Irak?
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:10 schreef Haags het volgende:
Neequote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:10 schreef Haags het volgende:
Rusland krijgt Oekraïne, China Taiwan, de VS Venezuela.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk niet met agressie.
Rusland misschien heel weinig, normaliter zouden ze dit kunnen zien als hypocrisie (gezien reactie op Oekraine), maar nu zullen ze vriendjes willen zijn met amerika. Dus ik denk heel weinig.
China zal het veroordelen, maar vrij weinig doen. Mogelijk wel weer een makkelijkere weg om Taiwan aan te vallen.
Vermoed ik allemaal zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |