SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Hey Stigquote:
De eerste van hoeveel?quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:31 schreef Haags het volgende:
Vandaag de eerste sintviering. Fantastisch.
quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:31 schreef Haags het volgende:
Vandaag de eerste sintviering. Fantastisch.
Het is ook wel gezellig maar ik vind sinterklaas gewoon steeds minder boeiend nu de kleine groter wordt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]Kinkt alsof je er heel erg naar uitkijkt
Hij krijgt eerst met de roe en dan mag ie in de zak mee naar Spanje.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]Kinkt alsof je er heel erg naar uitkijkt
Dat snap ik, zolang ze er nog in geloven is het leuk.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is ook wel gezellig maar ik vind sinterklaas gewoon steeds minder boeiend nu de kleine groter wordt.
Ja toch.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij krijgt eerst met de roe en dan mag ie in de zak mee naar Spanje.
Spankie spankie en op naar de Costa del Snol. Wie wil dat nou niet.
quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:51 schreef mschol het volgende:
binnenkort kan ik naar Rovaniemi reizen @:niznomis je nu niets aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoals @Recce al vermeldde in vorig topic zag ik nadat ik mijn post klaar had en de rest bij las
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Als je je echt in gaat lezen kun je volgens mij niks meer eten en nergens meer wonen behalve ergens in een regenwoud in the middle of nowherequote:Op zaterdag 29 november 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt nog nooit iets over gelezen. Wat een rotzooi wordt er ook overal voor gebruikt he
Dotjequote:
Lord!quote:
ZO lijkt het er ondertussen wel op. Dan denk je goed bezig te zijn en dan is er weer dit en dan weer datquote:Op zaterdag 29 november 2025 09:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je je echt in gaat lezen kun je volgens mij niks meer eten en nergens meer wonen behalve ergens in een regenwoud in the middle of nowhereKoop in ieder geval alleen nog maar biologische en zoveel mogelijk verse producten, hopelijk beperkt dat de schade een beetje
Ook #teamkerstquote:Op zaterdag 29 november 2025 09:34 schreef Haags het volgende:
[..]
2, dus valt gelukkig mee.
Maar #TeamKerst
Klinkt als een standaard zondag.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker met de hele familie in pyjama rondhangen in huis. Beetje film kijken, koken, eten,
Even wat energie in het motortje gooien. Je hersenen zijn grootverbruiker van energie.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Soms heb je echt van die dagen dat je hersenen er totaal geen zin in hebben, dit is zo'n dag
Niet eens moe, gewoon futloos.
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARquote:Op zaterdag 29 november 2025 09:34 schreef Haags het volgende:
[..]
2, dus valt gelukkig mee.
Maar #TeamKerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |