Jij niet dan?quote:
Iets te experimenteel voor mequote:
Vooruit dan:quote:
Oh dit heb ik zo lang niet meer gezienquote:Op zaterdag 29 november 2025 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was iets van mijn oma blijkbaar, dan kreeg je dit erbij:
[ afbeelding ]
Ja zijn kinderen zijn de hele dag in het bos aan het spelen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan zitten ze zeker lekker daar ja
En ruimte om buiten te spelen.
In een kussensloop ja.quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dit heb ik zo lang niet meer gezienWe maakten het vroeger wel eens, in een kussensloop kan ik me herinneren
Ze hebben daar geen wolven?quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn kinderen zijn de hele dag in het bos aan het spelen.
Heb er nog niets over gehoord.quote:
Dan kunnen ze veilig buiten spelenquote:
Die wolven duiken overal op, ook gewoon in tuinen en in de straten.quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze veilig buiten spelen
Pas dan maar opquote:Op zaterdag 29 november 2025 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die wolven duiken overal op, ook gewoon in tuinen en in de straten.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 29 november 2025 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas dan maar op
Bekijk deze YouTube-video
Pciesquote:Op zaterdag 29 november 2025 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die wolven duiken overal op, ook gewoon in tuinen en in de straten.
Jij ging toch onze scores bijhouden?quote:
Ja apart topicje is wel handigquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij ging toch onze scores bijhouden?
We gaan er toch een competitie van maken?
Je bent het toch niet vergeten he?
En misschien dan wel een apart topic voor onze dagelijkse scores. Voor als er nog meer mensen mee gaan doen.
En het topic dan #whentakenmoviesstrijd of zo van maken.
Nou, ze vroeg of daar geen apart topic voor kon en toen kreeg ze een nee en zei ze dat ze wel weg ging en daarna niet meer gezien.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:58 schreef pullup het volgende:
Ze zal toch niet hierom weg zijn mag ik hopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |