quote:Op zondag 30 november 2025 05:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is momenteel vrij rustig. Zelfs Mario ligt lekker te slapen. Denk dat ik zo ook maar eens een tukkie ga doen.
Goedemorgen. Even een inkoppertje. Zo heb je wel wat aan je dag.quote:
"gewoon" weer een werkdag voor mij vandaag (drukke periode op werk dus dan ook wat werken in weekend), maar ga maar proberen nog een paar uurtjes te tukkenquote:Op zondag 30 november 2025 05:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen. Even een inkoppertje. Zo heb je wel wat aan je dag.
Oei, dat wist ik niet. Pak dan even nog maar wat slaap.quote:Op zondag 30 november 2025 05:26 schreef mschol het volgende:
[..]
"gewoon" weer een werkdag voor mij vandaag (drukke periode op werk dus dan ook wat werken in weekend), maar ga maar proberen nog een paar uurtjes te tukken
Leaf Mutske.quote:
Gaat wel. Woelige periode.quote:Op zondag 30 november 2025 06:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leaf Mutske.![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het met je ?
Snap ik, en straks December de eerste keer zonder je vader zal ook lastig zijn.quote:
Ja dat wel. Knuffel.quote:Op zondag 30 november 2025 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik, en straks December de eerste keer zonder je vader zal ook lastig zijn.
Maar komt goed hoor. Je hebt lieve mensen om je heen.
Morguh hier ook Karzaiquote:
Dikke knuffel voor jou Blubskequote:
nog eff geslapen,maar zoals altijd een soort nachtmerrie/nare droomquote:Op zondag 30 november 2025 05:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oei, dat wist ik niet. Pak dan even nog maar wat slaap.
[ afbeelding ]
En voor straks. Werk ze.
Koffie dan maar ?quote:Op zondag 30 november 2025 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
nog eff geslapen,maar zoals altijd een soort nachtmerrie/nare droom
Vervelend is dat, en dan heb je waarschijnlijk in dat even ook nog heel vast geslapenquote:Op zondag 30 november 2025 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
nog eff geslapen,maar zoals altijd een soort nachtmerrie/nare droom
gebeurd mij helaas vaker als ik nog even slaap en daarvoor klaarwakker ben
Ik ken iemand die drinkt heet water. Heb nog nooit eerder iemand gezien of gehoord die heet water drinkt ipv koffie of theequote:Op zondag 30 november 2025 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, vies spul
begin met wat water en daarna evt melk
waarschijnlijk , geen idee..quote:Op zondag 30 november 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend is dat, en dan heb je waarschijnlijk in dat even ook nog heel vast geslapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh nee, dat snap ik ook niet al is niet ijskoud water soms wel lekkerder :pquote:Op zondag 30 november 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken iemand die drinkt heet water. Heb nog nooit eerder iemand gezien of gehoord die heet water drinkt ipv koffie of thee
Tussen ijskoud en kookheet zit een heel verschilquote:Op zondag 30 november 2025 08:18 schreef mschol het volgende:
[..]
oh nee, dat snap ik ook niet al is niet ijskoud water soms wel lekkerder :p
ja dat inderdaad, sowieso kan mijn slokdarm niet tegen kokend heet spulquote:Op zondag 30 november 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tussen ijskoud en kookheet zit een heel verschil
Maar goed ieder zijn ding denk ik dan maar
Nee de mijne ook niet hoorquote:Op zondag 30 november 2025 08:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ja dat inderdaad, sowieso kan mijn slokdarm niet tegen kokend heet spul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |