Cursus scherp investeren?quote:Op donderdag 27 november 2025 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu moet ik natuurlijk gaan investeren in messen die de moeite waard zijn om te slijpen
Ja. Proberen een stoeptegel doormidden te snijden ofzo.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar die moet je dus eerst bot snijden
Verstandig. Hoef je ook niet naar Japan te vliegen om daar je messen te kopen.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat ik ver weg moet blijven van hele fancy messen. Hoe tof dat ze ook zijn. Vooral omdat het dan weer zo'n verzamelhobby wordt. Ik spaar langzaam een functioneel setje Global messen bij elkaar en daar laat ik het maar bij.
Ja bah, wie wil daar nou heen.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verstandig. Hoef je ook niet naar Japan te vliegen om daar je messen te kopen.
Mijn YouTube lijstje is nu allerlei mensen die Japanse messenfabrieken bezoeken.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja bah, wie wil daar nou heen.
Nice. Nice.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn YouTube lijstje is nu allerlei mensen die Japanse messenfabrieken bezoeken.
Jij wordt zo'n figuur die al slijpend naar mensen zit te staren?quote:Op donderdag 27 november 2025 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb me opgegeven voor een cursus messen slijpen.
cadeau's bedenken vind ik ook steeds lastiger. Zal een leeftijdsdingetje zijnquote:Op donderdag 27 november 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader wordt 75 en we weten gewoon echt geen leuk cadeau
Ik vind het leuk om af en toe mooie spullen te hebben; en daar dan goed voor te zorgen.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij wordt zo'n figuur die al slijpend naar mensen zit te staren?
Met de hele fam naar centerparcsquote:Op donderdag 27 november 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Jezus nee.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met de hele fam naar centerparcs
75 chocoladeletters in een gedicht over de zin van het levenquote:Op donderdag 27 november 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
We wilden hem naar die musical 40-45 sturen maar dan moeten we m'n moeder eigenlijk meesturenquote:Op donderdag 27 november 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
cadeau's bedenken vind ik ook steeds lastiger. Zal een leeftijdsdingetje zijn
En andere mensen mogen dat natuurlijk ook weten, snap ik welquote:Op donderdag 27 november 2025 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om af en toe mooie spullen te hebben; en daar dan goed voor te zorgen.
Eej @DeZwabber is er weerquote:Op donderdag 27 november 2025 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
Jaren geleden een aantal van die raamwerken gemaakt. Maar wil nu een proper frame maken met driehoekige vakverdeling ipv de vierkante die ik tot nu toe altijd deed.
Heel veel succes met de verhuizing.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
Laatste nachtje in dit huisje, morgen de grote verhuizing
Dankjewel @Shiiquote:Op donderdag 27 november 2025 23:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Heel veel succes met de verhuizing.
successquote:Op donderdag 27 november 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
nou, ik ga nu pas maar niet zo actief hier op het momentquote:Op donderdag 27 november 2025 23:56 schreef Flory- het volgende:
Nm, iedereen slaapt hier natuurlijk al.
succes flroyquote:Op donderdag 27 november 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 27 november 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |