quote:krijg jij ook een beloning in bed??
Op maandag 24 februari 2003 16:24 schreef Mulai_Ismael het volgende:
Ik heb mijn vriendin zaterdag ook nog een massage gegeven. Dat vind ze heerlijk, mede omdat ze vaak wat last heeft omdat ze hard moet werken.
Ik wil eigenlijk ook dat ze mij gaat masseren. We hebben alleen geen massageolie. Weet iemand of massageolie makkelijk te gebruiken is? Het is niet de bedoeling dat het gaat vlekken in bed.
En zijn er meer mensen die hun partner masseren? En heeft er iemand nog wat massagetips van het huis?
[Dit bericht is gewijzigd door hallo_mensen op 24-02-2003 16:32]
is echt errug lekker, en uiteraard geeft het geen vlekken, je kamer gaat er alleen erg lekker naar ruiken.
quote:Dan heb je dat goed gelezen!
Op maandag 24 februari 2003 16:32 schreef Supervisor_nl_ het volgende:
Altijd naar het hart toe wrijven. Heb ik tenminste een keer gelezen
*Drs.Tikkertje heeft diploma
quote:dat wist ik niet.
Op maandag 24 februari 2003 16:32 schreef Supervisor_nl_ het volgende:
Altijd naar het hart toe wrijven. Heb ik tenminste een keer gelezen
quote:Mijn vriend en ik gebruiken de massage olie van Kneip. Die ruikt lekker naar kruiden (niet te sterk), kost ongeveer 5 euro per flesje en is bij de kruidvat te koop. Zolang je je tong niet in het flesje stopt smaakt het ook niet vies. Je proeft het een beetje maar het is niet vies.
Op maandag 24 februari 2003 16:42 schreef Mulai_Ismael het volgende:[..]
dat wist ik niet.
maar heb jij het nou over een massage terwijl ze op haar rug ligt?
En zijn er nog meer tips?
Hoe duur is een flesje massageolie ongeveer? En kan je haar dan ook nog wel met je tong verwennen? Of smaakt dat dan heel vies.
quote:Bij 'De tuinen' verkopen ze ook massageolie met smaakjes....maar die worden wel erg plakkerig! Ik geloof dat zo'n flesje 3 of 4 euro kost...
Op maandag 24 februari 2003 16:42 schreef Mulai_Ismael het volgende:[..]
dat wist ik niet.
maar heb jij het nou over een massage terwijl ze op haar rug ligt?
En zijn er nog meer tips?
Hoe duur is een flesje massageolie ongeveer? En kan je haar dan ook nog wel met je tong verwennen? Of smaakt dat dan heel vies.
quote:zo duur is dat dus helemaal niet. Is dat bij jou ook niet plakkerig?
Op maandag 24 februari 2003 16:47 schreef Mabelh het volgende:[..]
Mijn vriend en ik gebruiken de massage olie van Kneip. Die ruikt lekker naar kruiden (niet te sterk), kost ongeveer 5 euro per flesje en is bij de kruidvat te koop. Zolang je je tong niet in het flesje stopt smaakt het ook niet vies. Je proeft het een beetje maar het is niet vies.
En mits je niet overdreven veel gebruikt kun je er nog best lang mee doen ook.
quote:ok.
Op maandag 24 februari 2003 17:08 schreef Sheridana het volgende:
Zie link die ik had gepost, iets eerder in het topic....
quote:bedankt.
Op maandag 24 februari 2003 17:16 schreef Sheridana het volgende:
Niet als je dus goeie massageolie gebruikt, die lekker intrekt...dus ook geen liters erop gietenmaar een handjevol en dat goed verdelen, dan komt het vast allemaal goed!
quote:dat klinkt erg goed.
Op maandag 24 februari 2003 17:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
massageolie vooral van Kneipp! das echt heel erg lekker.. trekt goed in de huid en blijft niet vettig. En vind het ook heerlijk om ermee te masseren....
quote:Sorry voor de wat late reactie.
Op maandag 24 februari 2003 16:59 schreef Mulai_Ismael het volgende:[..]
zo duur is dat dus helemaal niet. Is dat bij jou ook niet plakkerig?
dan ga ik maar eens een flesje kopen, en zaterdag mijn vriendin eens flink verwennen.
Zijn er niet nog meer tips zodat ik weet hoe je een goede massage moet geven. Ze zegt dat ze het heerlijk vind, maar ik weet niet of ze het nu echt meent.
Nee, deze is helemaal niet plakkerig en trekt best goed in.
quote:wat voor massageolie is dat dan? Wat is er zo geil aan?
Op dinsdag 25 februari 2003 13:30 schreef Trancemaster het volgende:
Olie van de bijenkorff... Kost wel een behoorlijk centje maar geiler kan gewoon niet![]()
Prijs valt nog mee ook zie ik nu, 9 euro per potje... Ruikt echt heerlijk...
quote:Met je lichaam tegen dat van je vriendin aanwrijven... Of dat fijn is?!?
Op dinsdag 25 februari 2003 13:22 schreef Mulai_Ismael het volgende:
Ik heb de massageolie van kneipf gekocht. Het ruikt nog best lekker en het plakt idd niet.
Is het ook fijn of de bedoeling dat je met jouw lichaam tegen haar lichaam wrijft?
En wat helpt is dat mijn vriendin voor sportcoach studeerd, ze heeft les gehad in masseren
Groetjes, marco
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |