SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat dan net 3 honden langs zijn gewandeld om hun territorium af te bakenquote:Op donderdag 27 november 2025 12:22 schreef Mubassie het volgende:
En snachts zeker die plekjes opzoeken om te gaan sniffen
Belachelijk, dit is gewoon ranzig. Wat voor middel gebruik je daar überhaupt precies voor en hoeveel milligram per kopje, en waar zou zo'n kerel dat dan ergens gekocht hebben?quote:
Denk dat chatgpt je dit zo kan vertellen tbhquote:Op donderdag 27 november 2025 13:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Belachelijk, dit is gewoon ranzig. Wat voor middel gebruik je daar überhaupt precies voor en hoeveel milligram per kopje, en waar zou zo'n kerel dat dan ergens gekocht hebben?
Waarom wil je dat weten?quote:Op donderdag 27 november 2025 13:05 schreef heywoodu het volgende:
Wat voor middel gebruik je daar überhaupt precies voor en hoeveel milligram per kopje, en waar zou zo'n kerel dat dan ergens gekocht hebben?
Een diureticum.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Belachelijk, dit is gewoon ranzig. Wat voor middel gebruik je daar überhaupt precies voor en hoeveel milligram per kopje, en waar zou zo'n kerel dat dan ergens gekocht hebben?
quote:Op donderdag 27 november 2025 15:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Behoorlijk ziek allemaal, maar hoe kun je er zo'n knauw van krijgen dat je jarenlang stopt met zoeken naar werk, mevr. Sylvie Delezenne?
that's oddly specific.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:22 schreef Mubassie het volgende:
En snachts zeker die plekjes opzoeken om te gaan sniffen
Gewoon 1mg Burinex en dat loopt wel vanzelf...quote:Op donderdag 27 november 2025 13:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had beter moeten weten. Ik wist dat figuren zoals jij niet in staat zijn om serieus te kunnen reageren; het blijft beperkt tot uitgekauwde memes.quote:
Ik vind het wel passend.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik had beter moeten weten. Ik wist dat figuren zoals jij niet in staat zijn om serieus te kunnen reageren; het blijft beperkt tot uitgekauwde memes.
Mijn fout, ik had beter moeten weten.
quote:Op donderdag 27 november 2025 17:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vind het wel plassend.
Iets uitgebreider artikel met foto van de vrouw.
https://www.theguardian.c(...)french-civil-servant
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |