Ik ook nog niet maar ik ga er toch vanuit dat ik hem wel krijg.quote:
Ik ook niet, maar heb wel een Nee-Nee stikker, dus wellicht vandaar.quote:
Oh die heb ik ook..quote:Op donderdag 27 november 2025 08:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar heb wel een Nee-Nee stikker, dus wellicht vandaar.
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2025 08:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ook nog niet maar ik ga er toch vanuit dat ik hem wel krijg.
Je krijgt hem wel, 'aan de bewoner van dit huis, straat 1, postcode, plaats' via postNLquote:Op donderdag 27 november 2025 08:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2025 21:57 schreef Aberkullie het volgende:
Ik heb hem in een bak accuzuur laten oplossen en mezelf met de restanten gevaccineerd
Ja, maar dan is er niemand meer om je uitkering te betalen, hč?quote:Op donderdag 27 november 2025 08:24 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik wil graag OVERLEVEN ten koste van alles en iedereen
Ik heb die niet, maar mijn huis wordt wel vaker vergeten als het op dit soort dingen aan komt.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hetzelfde.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:23 schreef RedShoe het volgende:
Ik heb al een noodpakket, maar de folder zal ik nog aandachtig doorlezen. Wie weet staan er nog bruikbare tips in.
Wil je de mijne hebben? Kom hem gratis bezorgen voor je mits je niet in Kopenhagen zit.quote:Op maandag 29 december 2025 17:18 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
Ik heb die folder niet gekregen. Is dat gek?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |