Jammer voor Liverpool.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
WINNEN OP ANFIELD
1-4(nog niet afgelopen)
Ik word juist met de dag eerder moe als ik eraan toe geef.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Extra slaap is voor mij meestal alleen maar positief
Vandaag maal ik er niet om.quote:
Klopt, ben op vakantie als ik elke dag uitslaap de hele dag luiig. En om 22:00 vallen dan al mijn ogen dicht.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word juist met de dag eerder moe als ik eraan toe geef.
Na een dagje hard werken slaap je ook goed.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt, ben op vakantie als ik elke dag uitslaap de hele dag luiig. En om 22:00 vallen dan al mijn ogen dicht.
Terwijl ik als ik gewoon werk 6-7u (diep) slaap en zo fris als een hoentje ben.
gefeliciteerd met PSVquote:Op woensdag 26 november 2025 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vandaag maal ik er niet om.
Die ploeg komt nog wel terug op niveau
quote:Op donderdag 27 november 2025 03:40 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat de thai hulp nodig hebben met het redden van mensen. Zijn beelden van reddingswerkers die roepen dat ze niet iedereen kunnen redden en dat de overheid het moet zien
Nee nu komt het leger. Te laat volgens vele Thai. Maar die mensen die er nu zijn denk ik meer private organisaties of burgers. Er word ook nu gevraagd of er buitenlanders zijn die een jetski kunnen besturen en of die kunnen helpen.quote:Op donderdag 27 november 2025 06:01 schreef mschol het volgende:
[..]die reddingswerkers zijn dus niet vannde overheid?
Geen idee over welke redding dit gaat, maar in Nederland wordt redding op het water door de KNRM en brandweer gedaan. Zij schakelen wel eens een private boot in die toevallig in de buurt vaart als het echt urgent is.quote:Op donderdag 27 november 2025 06:18 schreef bitterbal het volgende:
Maar in Nederland is dat denk ik het zelfde toch.
Knrm krijgt ook geen geld van de overheid.quote:Op donderdag 27 november 2025 06:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee over welke redding dit gaat, maar in Nederland wordt redding op het water door de KNRM en brandweer gedaan. Zij schakelen wel eens een private boot in die toevallig in de buurt vaart als het echt urgent is.
Ja maar die zijn niet van de overheid toch?quote:Op donderdag 27 november 2025 06:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee over welke redding dit gaat, maar in Nederland wordt redding op het water door de KNRM en brandweer gedaan. Zij schakelen wel eens een private boot in die toevallig in de buurt vaart als het echt urgent is.
Ze werken wel samen met de overheid toch (kustwacht, veiligheidsregios)? Die opereren zover ik weet niet compleet op eigen houtje.quote:Op donderdag 27 november 2025 06:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Knrm krijgt ook geen geld van de overheid.
Dat klopt.quote:Op donderdag 27 november 2025 06:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze werken wel samen met de overheid toch (kustwacht, veiligheidsregios)? Die opereren zover ik weet niet compleet op eigen houtje.
en verwacht je dat je vandaag nog gebeld wordt?quote:Op donderdag 27 november 2025 07:24 schreef bitterbal het volgende:
vannochtend om half 9 bij de landoffice geweest. Blijkt dat je een nummertje moet trekken en dan weer gaat want ze bellen je als je aan de beurt bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |