quote:Op woensdag 26 november 2025 14:40 schreef Nizno het volgende:
De vrouwen, afkomstig uit Leiden weet de Gazet van Antwerpen, bezochten de discotheek tijdens een weekendje Antwerpen. In de disco raakten de dames met de vijf mannen aan te praat. Veel meer staat hen van de avond niet meer bij. ,,We weten nog dat we in de discotheek waren, maar daarna is het één zwart gat'', verklaarden ze aan de politie. Naar alle waarschijnlijkheid zijn de vrouwen in de discotheek gedrogeerd.
Een van de mannen ging daarna met de vrouwen mee naar hun hotelkamer, waarna hij de andere mannen binnenliet. Drie verdachten zijn inmiddels, op aanwijzen door de hoteleigenaar, opgepakt.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-antwerpen~a2637d36/
quote:Op woensdag 26 november 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
ik stond een keer een biertje te tappen op werk. Voelde ik ineens twee handen van achter in mijn billen knijpen en licht masseren... Dus ik zo van wtf![]()
was het een mannelijke collega van zeker 10 jaar jonger die dat ineens in zijn hoofd haalde
ohquote:Op woensdag 26 november 2025 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb daar ontslag genomen, net als een paar andere vrouwelijke collega's waar hij ook mee bleef flirten ondanks een nee (hoorde ik later). Hij was een 'rising talent' dus ze zouden toch nooit wat met een klacht doen.
Wtfquote:Op woensdag 26 november 2025 14:40 schreef Nizno het volgende:
De vrouwen, afkomstig uit Leiden weet de Gazet van Antwerpen, bezochten de discotheek tijdens een weekendje Antwerpen. In de disco raakten de dames met de vijf mannen aan te praat. Veel meer staat hen van de avond niet meer bij. ,,We weten nog dat we in de discotheek waren, maar daarna is het één zwart gat'', verklaarden ze aan de politie. Naar alle waarschijnlijkheid zijn de vrouwen in de discotheek gedrogeerd.
Een van de mannen ging daarna met de vrouwen mee naar hun hotelkamer, waarna hij de andere mannen binnenliet. Drie verdachten zijn inmiddels, op aanwijzen door de hoteleigenaar, opgepakt.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-antwerpen~a2637d36/
nog steeds niet het bericht dat ik zochtquote:“We kregen na sluitingstijd meerdere drankjes”: barman (22) van populair Antwerps café vraagt extra onderzoek naar zes vermeende verkrachtingen
mannen hebben echt geen ideequote:Op woensdag 26 november 2025 14:43 schreef kwiwi het volgende:
Ja je maakt wat mee als vrouw jongens..
Blij dat ik man ben. En al die ellende mij bespaard is gebleven.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:43 schreef kwiwi het volgende:
Ja je maakt wat mee als vrouw jongens..
Daarna ben ik op het werk (andere werkgever) wel vrijwillig gaan helpen bij het opzetten van campagnes en meldpunten om (evt. anoniem) ontoelaatbaar gedrag te melden. Daar kwamen ook veel klachten over pesten op het werk.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
nou had je idd geen andere keus dan weg te gaan
Dafuq.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb daar ontslag genomen, net als een paar andere vrouwelijke collega's waar hij ook mee bleef flirten ondanks een nee (hoorde ik later). Hij was een 'rising talent' dus ze zouden toch nooit wat met een klacht doen.
Boffen wij even.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blij dat ik man ben. En al die ellende mij bespaard is gebleven.
Normale mannen wel. Helaas zijn er weinig normale mannen.quote:
Verhaal met een flinke plottwistquote:Op woensdag 26 november 2025 14:48 schreef Nizno het volgende:
https://www.hln.be/binnen(...)t-ook-niet~a5d0539b/
Zaterdagmorgen, in de vroege uurtjes rond 6 uur. Twee vriendinnen (18 en 21) zijn een avondje gaan stappen in een discotheek in Antwerpen.
Op de terugweg naar huis worden ze lastiggevallen door een man van 37, die zijn oog had laten vallen op de oudste van de twee. “We waren eigenlijk een beetje verkeerd gelopen en hadden al aan een paar mensen de weg gevraagd”, vertelt de vrouw in kwestie, die liever anoniem blijft. “Maar plots kwam die man op de fiets voorbijgereden. Hij riep allerlei seksuele opmerkingen, vooral in mijn richting. Maar ik negeerde hem en reageerde niet.”
Dat is niet naar de zin van de dertiger. Hij wordt kwaad, gooit zijn fiets op de grond en stapt op de twee meisjes af. Dat gebeurt in de Grote Kauwenberg, in de studentenbuurt.
“Hij pakte mijn blazer vast en begon te trekken. Ook aan mijn haren. Tot ik op de grond viel. Ik probeerde recht te staan, maar hij duwde me elke keer opnieuw naar beneden”, vertelt de 21-jarige.
En dan doet de jongste vrouw iets wat de agressieve man nooit verwacht had. Ze haalt een mes uit haar handtas en steekt hem neer.
Oh, dat einde zag ik niet aankomenquote:Op woensdag 26 november 2025 14:48 schreef Nizno het volgende:
Zaterdagmorgen, in de vroege uurtjes rond 6 uur. Twee vriendinnen (18 en 21) zijn een avondje gaan stappen in een discotheek in Antwerpen.
Op de terugweg naar huis worden ze lastiggevallen door een man van 37, die zijn oog had laten vallen op de oudste van de twee. “We waren eigenlijk een beetje verkeerd gelopen en hadden al aan een paar mensen de weg gevraagd”, vertelt de vrouw in kwestie, die liever anoniem blijft. “Maar plots kwam die man op de fiets voorbijgereden. Hij riep allerlei seksuele opmerkingen, vooral in mijn richting. Maar ik negeerde hem en reageerde niet.”
Dat is niet naar de zin van de dertiger. Hij wordt kwaad, gooit zijn fiets op de grond en stapt op de twee meisjes af. Dat gebeurt in de Grote Kauwenberg, in de studentenbuurt.
“Hij pakte mijn blazer vast en begon te trekken. Ook aan mijn haren. Tot ik op de grond viel. Ik probeerde recht te staan, maar hij duwde me elke keer opnieuw naar beneden”, vertelt de 21-jarige.
En dan doet de jongste vrouw iets wat de agressieve man nooit verwacht had. Ze haalt een mes uit haar handtas en steekt hem neer.
Tijd om het normaler te maken.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Normale mannen wel. Helaas zijn er weinig normale mannen.
Goeie plottwist welquote:Op woensdag 26 november 2025 14:48 schreef Nizno het volgende:
daarom was ik ook naar dat bericht op zoekquote:Op woensdag 26 november 2025 14:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, dat einde zag ik niet aankomen![]()
quote:Op woensdag 26 november 2025 14:48 schreef Nizno het volgende:
Geloof me, wij weten hooguit de helft.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Normale mannen wel. Helaas zijn er weinig normale mannen.
Hoogstens voor het bij zich hebben van een mes gezien de context.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:50 schreef FreshFruit het volgende:
Zal je zien dat zij een straf krijgt voor het steken.
Ja, waarschijnlijk wel en hij vrijkomt zonder straf.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:50 schreef FreshFruit het volgende:
Zal je zien dat zij een straf krijgt voor het steken.
Echt he. Als ze dan eens makkelijker zouden maken.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:50 schreef Ama het volgende:
Bed verschonen blijft toch wel echt een matig klusje.
quote:Op woensdag 26 november 2025 14:48 schreef Nizno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |