Ja!quote:Op woensdag 26 november 2025 16:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Iets aan flarden slaan lijkt me ook wel prettig
Jawel, komt die Sint en kerst, huis ou jaar en in februari komen de krokussen en narcissen alweer te voorschijn.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh wijze Pharkus![]()
Het is nog niet eens december
Eerst dat en dan dood.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:23 schreef vosss het volgende:
Mijn hernia, frozen shoulder, maagproblemen, knie, vermoedelijke slaapapneu etc ook niet.
Herseninfarct en dichtgeslibte halsslagaders links heb ik voor het gemak even achterwege gelaten. Dus op mn 48ste al aan de bloedverdunners. Top.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:04 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Eerst dat en dan dood.Het komt wel allemaal bij elkaar de ellende Maestro.
Huis verkopen? Ik kan nooit meer een nieuw huis kopen he? Als je al wat ouder bent, dan krijg je geen lening meer. Verhuren zou mss kunnen..quote:Op woensdag 26 november 2025 17:24 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit gooi je niet weg?Ik zal later uit 3 landen pensioen ontvangen.
Huis kan je verkopen?
Ik was het zat om geleefd te worden en heb ooit eens een maand in Barcelona moeten doorbrengen voor het werk.
Toen ik terug was, was het eerste wat ik dacht: ik moet verhuizen.
Je kan duizenden excuses verzinnem waarom je het niet zou doen.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Huis verkopen? Ik kan nooit meer een nieuw huis kopen he? Als je al wat ouder bent, dan krijg je geen lening meer. Verhuren zou mss kunnen..
Dat huis is mijn enige zekerheid naar iets na de pensioenleeftijd. Als er nog pensioen is tenminste... maar dan heb ik wel een dak boven mijn hoofd. Begin maar te huren dan?
Maar op zich heb je gewoon gelijk..
En het is al duizenden keren door mijn hoofd geschoten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |