Nou ja ze is nog minderjarig toch?quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dan alleen een waarschuwing.
Zo voed je die kleuters ook niet op
Ik zou dat werk echt niet kunnen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Je zou maar eens de hele dag met van die irritante mensen te maken krijgen.
Ja oké daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, boeit me geen reet. Een boete is toch wel het minste
Dit joch is ook minderjarig, maar echt heel vervelendquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oké daar heb je ook wel gelijk in.
quote:
quote:
Jaquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit joch is ook minderjarig, maar echt heel vervelend
Die bestaan niet meerquote:
quote:
RIPquote:
Ja en ik heb er nooit een cent voor gehadquote:
PROPquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Jadie moeder probeert het nog maar ja.
Denk je dat @CherryLips een betere deal heeft met hema?quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en ik heb er nooit een cent voor gehad
NEEquote:
Dat is mijn favoriete combinatie.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
NEE
met piepschuim, rauwe garnalen, lijm, kipnuggets, tomatensoep, baksteen en talkpoeder
Ga je daar een surprise mee maken?quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
NEE
met piepschuim, rauwe garnalen, lijm, kipnuggets, tomatensoep, baksteen en talkpoeder
Mag het hopen, die heeft er bijna een full-time baan aanquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk je dat @:cherrylips een betere deal heeft met hema?
ja en ama volproppenquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga je daar een surprise mee maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |