Een goede uitkering mee trekkenquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:48 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
AI is 1 grote fake bubbel, je kan er leuke tieten plaatjes mee maken dat wel
Welke gebruik jij voor tietenpics?quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:48 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
AI is 1 grote fake bubbel, je kan er leuke tieten plaatjes mee maken dat wel
VER / Afbeeldingen genereren met AIquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Welke gebruik jij voor tietenpics?
Vraag het voor een vriend.
Die krijgen allemaal een uitkering. En de werkenden moeten daarom nog meer belasting betalen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:30 schreef halfway het volgende:
Zie abn Amro 5300 worden er vervangen en meerdere administratieve sectoren volgen.
Eindelijk moet dat luie volk echt werk gaan verrichten.
Alleen wie wil die nietsnutten nou in dienst nemen?
Gebruik Wan2.2, kun je filmpjes mee maken. Die wil overigens maar al te graag tieten genereren wat ik krijg ze soms ook als ik er niet eens om vraag. Vraag je om een plaatje van een mooie Europese vrouw die op bed zit, trekt ze ineens haar blouse open en loopt vervolgens te pronken met haar borsten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Welke gebruik jij voor tietenpics?
Vraag het voor een vriend.
Klinkt goed, vooral dat als je zelf vergeet te vragen om de tieten dat de AI ze alsnog voor je toevoegt. Maar heb je een betaald account? Ik krijg gratis 50 credits en een filmpje begint vanaf 150?quote:Op woensdag 26 november 2025 08:39 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gebruik Wan2.2, kun je filmpjes mee maken. Die wil overigens maar al te graag tieten genereren wat ik krijg ze soms ook als ik er niet eens om vraag. Vraag je om een plaatje van een mooie Europese vrouw die op bed zit, trekt ze ineens haar blouse open en loopt vervolgens te pronken met haar borsten.
Ik had NSFW verwijderd uit de negatieve prompt, snapte later waarom dat er stond...quote:Op donderdag 27 november 2025 16:42 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Klinkt goed, vooral dat als je zelf vergeet te vragen om de tieten dat de AI ze alsnog voor je toevoegt. Maar heb je een betaald account? Ik krijg gratis 50 credits en een filmpje begint vanaf 150?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op, NSFW
Maakt de lekkerste wraps :9
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |