Dat is ook maar net afhankelijk van waar je woont.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die maakt het alleen maar erger.
Vent, zoek hulp.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:09 schreef torentje het volgende:
[..]
Tegen een minderheid met een ander geluid doe jij toch vijandige taal bezigen?
Nogmaals, ik weet dat ik een trouwe groep lijfwachten nodig heb om meerderheden rechtuit mijn mening te kunnen zeggen.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vent, zoek hulp.
Je bent echt niet goed.
Bekend met de plaatselijke GGZ?quote:Op donderdag 11 december 2025 19:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Nogmaals, ik weet dat ik een trouwe groep lijfwachten nodig heb om meerderheden rechtuit mijn mening te kunnen zeggen.
Jij bent zelf gek.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:13 schreef matspontius het volgende:
[..]
Bekend met de plaatselijke GGZ?
quote:Op donderdag 11 december 2025 19:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Nogmaals, ik weet dat ik een trouwe groep lijfwachten nodig heb om meerderheden rechtuit mijn mening te kunnen zeggen.
Ik ben ervan overtuigd dat jij nooit zo vijandig zou reageren als een leider met andere denkbeelden, omringd door zijn lijfwachten, jou persoonlijk zou benaderen voor een gesprek.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En het zieke is, is dat je dit nog meent ook.
Of je bent een botje, kan ook. Je zegt wel erg veel hetzelfde namelijk.
Je ziet jezelf als een leider? Ja?quote:Op vrijdag 12 december 2025 06:31 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat jij nooit zo vijandig zou reageren als een leider met andere denkbeelden, omringd door zijn lijfwachten, jou persoonlijk zou benaderen voor een gesprek.
Ja, als een leider zonder trouwe lijfwachten waardoor ik geen macht en grote invloed kan krijgen, want de leiders met wel trouwe lijfwachten versperren mij de weg.quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je ziet jezelf als een leider? Ja?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |