Lastig als je niet thuis bent. En via mijn pc had ik dat probleem niet gehad.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon via whatsapp op je pc een bel gesprek starten, is ook een truc.
of je neemt de treinquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:20 schreef Nattekat het volgende:
1:15 reistijd, tyfus.
* Nattekat blijft nog lekker op kantoor
Ik denk niet dat dat heel veel aan mijn reistijd gaat veranderen. Ik heb hier geen fiets, en in Leiden bij het station nu ook niet.quote:
Heb hem nog niet in de bus gehad.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die voor de noodsituatie??![]()
![]()
Rip.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:20 schreef Nattekat het volgende:
1:15 reistijd, tyfus.
* Nattekat blijft nog lekker op kantoor
Was je 'niet thuis'?quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
EN ja hoor. UPS gaat het morgen opnieuw proberen tussen 12:30 enb 16:30. Kan ik er NOG een dag voor thuisblijven. Waardeloze klotezooi.
Ik ben wel blij dat die van mij echt een hele simpele timer heeft maar dat is wel binnen verlichting. Wist ik niet toen ik het kocht maar is volgens mij tegenwoordig vrij standaard met die lichtjes op batterijen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:34 schreef CherryLips het volgende:
Is de kerstverlichting weer niet aangegaan. Ik ben te dom voor die timer, elk jaar hetzelfde gezeik
quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
EN ja hoor. UPS gaat het morgen opnieuw proberen tussen 12:30 enb 16:30. Kan ik er NOG een dag voor thuisblijven. Waardeloze klotezooi.
quote:
M'n gewone kaarsjes gaan na zes uur uit.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat die van mij echt een hele simpele timer heeft maar dat is wel binnen verlichting. Wist ik niet toen ik het kocht maar is volgens mij tegenwoordig vrij standaard met die lichtjes op batterijen.
Hier snap ik echt helemaal niks van.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n gewone kaarsjes gaan na zes uur uit.
Ik heb zoiets, gebruikte ik vroeger als ik niet thuis was in m'n pauperwijk:
https://www.praxis.nl/ele(...)ko-ip20-wit/10291515
Ik heb een (foute) kersttrui van de Grinchquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:39 schreef Ama het volgende:
Veel leuke spulletjes te koop dit jaar van The Grinch maar ik hou het bij mijn beeldje. Even geen geld voor onnodige troep.
Ja zag ik ook.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een (foute) kersttrui van de Grinch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |