ik vroeg het.... maar heb dus Daniël Boissevain in mn hoofdquote:Op woensdag 26 november 2025 10:03 schreef camilero het volgende:
Ik weet niet meer wie zich afvroeg welke stem er reclame maakt voor het RS-virus, maar volgens mij is het Waldemar Torrenstra
Ik denk dat ze daar niet al te veel te koop willen lopen. Ik denk dat ze ook best wel eens bewust stemmen kiezen die ergens op lijken.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:06 schreef Nizno het volgende:
maar vind het stom dat dat soort dingen niet gewoon op een wikipagina staan ofzo
kan... maar mensen zijn schieuwnierig en daar moet info voor zijnquote:Op woensdag 26 november 2025 10:12 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar niet al te veel te koop willen lopen. Ik denk dat ze ook best wel eens bewust stemmen kiezen die ergens op lijken.
Ik neem aan dat Mexi in 2026 alle platen uit de Evergreen Top 1000-geschiedenis gaat ranken.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hoe hoog zouden we die specifieke uur ranken?
of alle uren van alle allertijdenlijsten ooitquote:Op woensdag 26 november 2025 10:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Mexi in 2026 alle platen uit de Evergreen Top 1000-geschiedenis gaat ranken.
Als je eenmaal start met megalomane projecten..quote:Op woensdag 26 november 2025 10:39 schreef camilero het volgende:
[..]
of alle uren van alle allertijdenlijsten ooit
Gecombineerd met de Kink 1500 natuurlijk.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Mexi in 2026 alle platen uit de Evergreen Top 1000-geschiedenis gaat ranken.
In een gecombineerde ranking met de Kink 1500 heeft die goede kans op de laatste plaats. Maribaja en Chasey Lain dingen ook wel mee.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik vrees voor de parlando van Gerard de Vries in de Mex ranking
Ik kom zo nog even met die vergelijking. Vanmiddag toch een vrije middag.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gecombineerd met de Kink 1500 natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |