Toen ik nog jong was (en jij denk ik net geboren) werd hier gewoon om gelachen. Wel maf dat dit nu gewoon bloedserieus is.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er staat wel meer en meer in dat pas in 2013 zo'n beetje de Top 2000 in kwam he? Dit was natuurlijk helemaal geen hit hier.
Dit was toen waarschijnlijk leuk voor plek 1800 ofzo. Zou het nu ook mogen zijn trouwens.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Toen ik nog jong was (en jij denk ik net geboren) werd hier gewoon om gelachen. Wel maf dat dit nu gewoon bloedserieus is.
FTFYquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was toen waarschijnlijk leuk voor plek 3800 ofzo. Zou het nu ook mogen zijn trouwens.
er staat hier gewoon een oplossing aangegevenquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die ad op de telefoon is idd vervelend. Maar lang niet zo vervelend als die op musicmeter, daar kom ik dan ook niet meer.
Laat me nu gewoon ff lekker eerst reageren en dan de rest bijlezenquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
er staat hier gewoon een oplossing aangegeven
nee wees gewoon een brave jongenquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Laat me nu gewoon ff lekker eerst reageren en dan de rest bijlezen
TMIquote:
Het is ook nooit goed hè? Geef je hem een keer teveel informatie, blijft ie-er jarenlang op terugkomen en nu is het weer TMIquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijk sfeertje hier weer onderling. Blij dat camilero weer terug is
De echte liefhebberts.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijk sfeertje hier weer onderling. Blij dat camilero weer terug is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |