Oh lol dat ga ik zo wel even kijken na deze docu.quote:Op zondag 23 november 2025 19:53 schreef Recce het volgende:
@:ama, misschien handig voor als je naar Duitsland gaat:
Bekijk deze YouTube-video
Maar dat is illegaal! Foei!quote:Op zondag 23 november 2025 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Oja kut, ik moest nog een film downloaden voor vanavond.
Nou, op hoop van zegen.
Gaat het over eten?quote:Op zondag 23 november 2025 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien een beetje laat voor nu, maar dit zou iedereen moeten zien.
Bekijk deze YouTube-video
Draaimolentaarten oid. Ik ben benieuwdquote:Op zondag 23 november 2025 19:39 schreef essnhills het volgende:
Oeh straks weer HHB @:bomenverzameling
Kijk je het dan ook op een kwaliteit-scherm?quote:Op zondag 23 november 2025 20:17 schreef Nattekat het volgende:
En kwaliteit van downloaden >> kwaliteit van streamen
kijk maar even. Kan je nog wat van leren. Kan iedereen wat van leren.quote:
Het is wel extreem duur aan het worden.quote:Op zondag 23 november 2025 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jammer dan, moet dat streamen maar niet zo achterlijk zijn.
Ik stream downloadsquote:Op zondag 23 november 2025 20:17 schreef Nattekat het volgende:
En kwaliteit van downloaden >> kwaliteit van streamen
ik kijk gewoon rechtstreeks op sites. Youtube verbleekt er bij.quote:Op zondag 23 november 2025 20:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is wel extreem duur aan het worden.
[..]
Ik stream downloads
Er zijn mensen in dit topic die nog nooit een vhs gebruikt hebben gok ikquote:Op zondag 23 november 2025 20:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kijk gewoon rechtstreeks op sites. Youtube verbleekt er bij.
de VHS-banden zijn talrijk
uhuh weet ik wel zekerquote:Op zondag 23 november 2025 20:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zijn mensen in dit topic die nog nooit een vhs gebruikt hebben gok ik
Zoals @essnhillsquote:
Heul wel!quote:
Ik zie dat soms ook voorbij komen. Zo triest somsquote:Op zondag 23 november 2025 20:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit Bureau utrecht te kijken van afgelopen week @:ama
Pareltjes.
Maar jij bent nog zo een jonkiequote:
Ja, maar wij hadden nog heul lang een werkende videospeler.quote:
ja, dan doe je dat toch gewoon ff.quote:Op zondag 23 november 2025 20:43 schreef essnhills het volgende:
En 1 was de Lion King Nederlands ondertiteld
En nichtje was DVD's gewend. Dus wij proberen uit te leggen dat die in het Engels was
"Dan zet je die toch gewoon op Nederlands??”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |