Nog iets meer gevonden wat niet deugd?quote:Op zondag 23 november 2025 10:26 schreef Lichtloper het volgende:
Los van complottheorieën, wat zou een serieuze reden kunnen zijn dat het zo lang duurt?
Discussie over de resultaten.quote:Op zondag 23 november 2025 10:26 schreef Lichtloper het volgende:
Los van complottheorieën, wat zou een serieuze reden kunnen zijn dat het zo lang duurt?
Complot!quote:
Dat ze eerst 100% zeker willen zijn dat alle metingen kloppen ws? En dat de methodes correct zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 10:26 schreef Lichtloper het volgende:
Nee, dan zou er normaliter een document over zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 10:26 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Nog iets meer gevonden wat niet deugd?
Ja idd,...lijkt me ookquote:Op zondag 23 november 2025 10:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dan zou er normaliter een document over zijn.
En McLaren zal verweer kunnen en willen aandragen.quote:Op zondag 23 november 2025 10:27 schreef gbm het volgende:
[..]
Dat ze eerst 100% zeker willen zijn dat alle metingen kloppen ws? En dat de methodes correct zijn.
Iedereen moet het ermee eens zijn. Wie is die dwarsligger!quote:Op zondag 23 november 2025 10:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dan zou er normaliter een document over zijn.
Nee. Verandert niks ad uitslag in principequote:
Dat het under investigation isquote:Op zondag 23 november 2025 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen moet het ermee eens zijn. Wie is die dwarsligger!
Ik neem aan dat je dat gewoon weet na 1 of 2 keer meten.quote:Op zondag 23 november 2025 10:27 schreef gbm het volgende:
[..]
Dat ze eerst 100% zeker willen zijn dat alle metingen kloppen ws? En dat de methodes correct zijn.
Goeiemorgen!quote:
Moet wel Connelly zijnquote:Op zondag 23 november 2025 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen moet het ermee eens zijn. Wie is die dwarsligger!
Stewards under investigation.quote:Op zondag 23 november 2025 10:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat het under investigation is
Dat meten is al gedaan, daar valt niet over te debatteren, het gaat om de straf die er aan hangt.quote:Op zondag 23 november 2025 10:28 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat gewoon weet na 1 of 2 keer meten.
Hee laatkomerquote:
Geen idee of een team eigen metingen mag doen en die als tegen-bewijs mag gebruiken,quote:Op zondag 23 november 2025 10:28 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat gewoon weet na 1 of 2 keer meten.
Look what the cat dragged in..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |