Hey mijn pa ook.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Mijn pa kijkt dit ook beetje mannen boomer serie toch
gelijk confirmedquote:
Ik heb in heel seizoen 2 geen non-binaire gezien?quote:Op maandag 12 januari 2026 17:11 schreef MacorgaZ het volgende:
De dochter ziet er in de nieuwste aflevering echt prachtig uit
En de karikatuur van die non-binaire persoondat is samen met die admissions-office-vrouw toch wel echt heel slecht geschreven
Ja vooral die laatste, dat die zijn pa toch meeneemt met zijn werk, dat die altijd klaagt terwijl zijn pa hem duidelijk maakt dat het eigenlijk super goed voor elkaar heeft.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:20 schreef Lyrebird het volgende:
Ik ben een pa. Veel wijze lessen in deze serie.
De laatste (9). Net uit.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb in heel seizoen 2 geen non-binaire gezien?
Welke is dat dan?
In iedere aflevering zit wel iets waar (jonge) mensen wat van op kunnen steken, met name op het vlak van relaties. Ze laten zien dat een relatie niet altijd over rozen gaat, bijvoorbeeld. Dat is volgens mij ook het thema van de serie. Hoe bouw je relaties op en belangrijker, hoe zorg je er voor dat ze goed blijven?quote:Op maandag 12 januari 2026 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja vooral die laatste, dat die zijn pa toch meeneemt met zijn werk, dat die altijd klaagt terwijl zijn pa hem duidelijk maakt dat het eigenlijk super goed voor elkaar heeft.
Vlak nadat die ruzie had omdat die de omelet van zijn vrouw had gepenetreerd
Die advocate is ook lekker niet?quote:Op maandag 12 januari 2026 18:33 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
In iedere aflevering zit wel iets waar (jonge) mensen wat van op kunnen steken, met name op het vlak van relaties. Ze laten zien dat een relatie niet altijd over rozen gaat, bijvoorbeeld. Dat is volgens mij ook het thema van de serie. Hoe bouw je relaties op en belangrijker, hoe zorg je er voor dat ze goed blijven?
You bet. Die advocate en Aislin kunnen zo in een tandpastareclame. Nu ik een ouwe zak begin te worden komt het minder vaak voor dat ik verbaasd ben over hoe mooi vrouwen kunnen zijn, maar deze serie heeft me verrast.quote:Op maandag 12 januari 2026 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die advocate is ook lekker niet?
You didnt check Trivago?quote:Op maandag 12 januari 2026 20:03 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
You bet. Die advocate en Aislin kunnen zo in een tandpastareclame. Nu ik een ouwe zak begin te worden komt het minder vaak voor dat ik verbaasd ben over hoe mooi vrouwen kunnen zijn, maar deze serie heeft me verrast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |