Tja, er zijn best veel mensen die dit het beste Queen-nummer vinden.quote:Op zondag 23 november 2025 15:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Innuendo boven het Tsjechische rijmpje is wel een beetje blasfemisch.
Nooit begrepen. Hier haalt-ie de top-20 Queen-nummers niet eens, en dan ben ik nog niet eens de allergrootste Queen-fan.quote:Op zondag 23 november 2025 15:08 schreef camilero het volgende:
[..]
Tja, er zijn best veel mensen die dit het beste Queen-nummer vinden.
Ja, hier ook niet. Maar ik ben ook meer jaren 70-queen fanquote:Op zondag 23 november 2025 15:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nooit begrepen. Hier haalt-ie de top-20 Queen-nummers niet eens, en dan ben ik nog niet eens de allergrootste Queen-fan.
Ik denk dat ik t daar wel mee eens bent. Al vond ik Lazarus en Estranged ook wel n matige combiquote:Op zondag 23 november 2025 15:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Denk dat ik dit het minste uurtje van de slotdag vind. Tot nu toe dan, er kan nog een hoop moois verstopt zijn in de tweede helft
Ja, maar dat geldt eigenlijk voor 3/4 van de top 100 (het deel waarop ik niet heb gestemdquote:Op zondag 23 november 2025 16:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Elton staat wel lichtjes hoog inmiddels
Ik luister bijna nooit nummers beu, maar deze take kan ik wel volgen ja.quote:Op zondag 23 november 2025 16:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben Smells like teen spirit een beetje beugeluisterd
De ultieme V500 plaat. Heb hem nog nooit ergens anders gehoord, dat is denk ik de enige van de top-100 waarvoor dat geldtquote:
Snob staat ie ook in hoor!quote:Op zondag 23 november 2025 16:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De ultieme V500 plaat. Heb hem nog nooit ergens anders gehoord, dat is denk ik de enige van de top-100 waarvoor dat geldt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |