2012 schiet me te binnen, einde van de Maya kalenderquote:Op vrijdag 21 november 2025 16:03 schreef mschol het volgende:
[..]
die is al een paar keer geweest volgens mij
Leuke film ook.quote:Op vrijdag 21 november 2025 16:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2012 schiet me te binnen, einde van de Maya kalender
Belachelijke eis van het OM dan ook.quote:Op vrijdag 21 november 2025 16:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben dit ongeluk voor onze ogen zien gebeuren:
https://www.ad.nl/breda/m(...)aar-de-cel~a3cf22f3/
Artikel gelezen en ik vind het nog steeds bizar dat hij de cel niet in hoeft maar een werkstraf krijgt.
Wat zoek je dan? #nieuwsgierigquote:Op vrijdag 21 november 2025 16:29 schreef mschol het volgende:
ook action den haag had dat ding niet
nu weer opweg naar huis, misschien dat ik nog even langs de solow ga
Heeft gewerktquote:Op vrijdag 21 november 2025 16:24 schreef Nattekat het volgende:
A13 zo ellendig dat ik over een parallelweggetje gestuurd word.
Denk dat ik maar lekker lang ga borrelen zo.
Weinig bonus dus?quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Die bonusbox van de appie is ook niet meer wat het geweest is he?
Ze weten het wel te kiezen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elke week maar een paar dingen die ik nooit koop.
niet echt nee.quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Die bonusbox van de appie is ook niet meer wat het geweest is he?
Eerst zaten er vaak dingen bij die ik regelmatig kocht, maar sinds een paar weken is het pet. Elke week ook rode kool met appeltjes of een of ander moeilijk brood.quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet echt nee.
die van de jumbo is ook niet geweldig trouwens
De eerste paar weken had ik nog wel leuke aanbiedingen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet echt nee.
die van de jumbo is ook niet geweldig trouwens
ik kijk nu even bij de box van volgende week en heb 1 boeiende aanbieding, althans... die ik zou kunnen gebruiken, vaatwastabletten 1+2 gratis.quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst zaten er vaak dingen bij die ik regelmatig kocht, maar sinds een paar weken is het pet. Elke week ook rode kool met appeltjes of een of ander moeilijk brood.
verstandigquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zon is weg, dus maar naar bed.
Zo vroegquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zon is weg, dus maar naar bed.
welke?quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst nog even de film afkijken.
quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2025 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben The Halfblood Prince aan het kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |