wat is hier anders aan dan een kaassouflee? ander soort kaas?quote:
Yes en een ander korstje uiteraard.quote:Op vrijdag 21 november 2025 10:09 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wat is hier anders aan dan een kaassouflee? ander soort kaas?
Ik vind de nieuwe airfryer/ovensnacks van de Jumbo sowieso wel goed gelukt, heb de bitterballen (kaas en vlees) ook al gehad en ook prima te eten.quote:
Oh ja, die kaasbitterballen vond ik zelfs nog lekkerder dan de kroketten!quote:Op vrijdag 21 november 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe airfryer/ovensnacks van de Jumbo sowieso wel goed gelukt, heb de bitterballen (kaas en vlees) ook al gehad en ook prima te eten.
Ik eet deze pizza's al een poosje regelmatig, vind ze zelfs beter dan de Italiaanse pizzaria hier in de buurtquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:56 schreef junkiesietze het volgende:
Wat vind jij het beste nieuwe product in de supermarkt wat je hebt ontdekt in 2025?
[ afbeelding ]
Sinds de ristorante pizzas niet meer te vreten zijn was ik lang opzoek naar een goeie diepvriespizza.
Deze heb ik gevonden bij de Crosta Mollica pizzas, ze zijn best prijzig (6euro per stuk) maar wel ergggg lekker!
Welk lekkere nieuwe product heb jij gevonden in 2025?
welke nieuwe groente heb jij ontdekt?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |