Deel 2quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:09 schreef roos94 het volgende:
Huidig kussen is 5 jaar oud en aan vervanging toe.. hij is heel fijn maar wordt niet meer verkocht.
Op bol.com vind ik bijna alleen maar kussens die je zelf kan vullen(inhoud toevoegen of weghalen) dit lijkt mij persoonlijk niets maar is schijnbaar heel populair aangezien het moeilijk is om hier een kussen te vinden die dit niet heeft.
Iemand aanraders? Dr moet een sloop van 60x70 omheen. Prijs maakt niet zo uit
quote:Op donderdag 20 november 2025 18:22 schreef vosss het volgende:
Ik zou ook graag weer eens lekker slapen. Ben al weken rechtop aan het slapen.
Jammer dat ie niet bevalt ja, niet jammer dat ie terug gaatquote:Op donderdag 20 november 2025 18:27 schreef roos94 het volgende:
@:D. Oh nee breng je hem terug?
Wat jammer zeg.
Ok bedankt hey!quote:
Daar zitten ijsklontjes in of wat is deze?quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:18 schreef Managarm het volgende:
Ik heb deze gekocht, ik snurk nogal en het is nu een stuk minder, wordt ook meer uitgeslapen wakker.
[ afbeelding ]
@roos94 is BLACKEDquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:06 schreef roos94 het volgende:
Tuur :
25% korting op alles met kortingscode 'BLACK'
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar waarom staan er ijsklontjes op het plaatje? En een plantje?quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:22 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het kussen zorgt ervoor dat je meer lucht hebt, door ondersteuning nek.
Wel typisch ‘Blackfridayerig. Eerst met 30 euro verhogen, dan 25 euro korting gevenquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:06 schreef roos94 het volgende:
Tuur :
25% korting op alles met kortingscode 'BLACK'
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Cool, natuurlijkquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Maar waarom staan er ijsklontjes op het plaatje? En een plantje?
Nee, de kussens op Tuur waren altijd 99 euro. Alleen op bol waren ze standaard lager geprijsd maar dat is nu weg.quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:49 schreef D. het volgende:
[..]
Wel typisch ‘Blackfridayerig. Eerst met 30 euro verhogen, dan 25 euro korting geven
Da's wel vreemd. Wellicht een foutje, normaal zijn Bol-prijzen gelijk aan die op een eigen sitequote:Op vrijdag 21 november 2025 08:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee, de kussens op Tuur waren altijd 99 euro. Alleen op bol waren ze standaard lager geprijsd maar dat is nu weg.
https://www.lidl.nl/p/naa(...)t=search/naaimachinequote:Op donderdag 27 november 2025 15:04 schreef roos94 het volgende:
Mijn man vindt het kussen top.
Nu nog 40x60 kussenslopen vinden.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
https://www.lidl.nl/p/naa(...)t=search/naaimachine
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |