quote:Op donderdag 20 november 2025 13:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Halve finales
Italië-Noord-Ierland
Wales-Bosnië en Herzegovina
Oekraïne-Zweden
Polen-Albanië
Turkije-Roemenië
Slowakije-Kosovo
Denemarken-Noord-Macedonië
Tsjechië-Ierland
Finales
Italië/Noord-Ierland-Wales/Bosnië en Herzegovina
Oekraïne/Zweden-Polen/Albanië
Turkije/Roemenië-Slowakije/Kosovo
Denemarken/Noord-Macedonië-Tsjechië/Ierland
Ruzie met je vrouw?quote:Op donderdag 20 november 2025 15:04 schreef TLC het volgende:
Ik kijk nu al uit naar Denemarken-Ierland
Ierland gaat echt niet van Tsjechie winnen.quote:Op donderdag 20 november 2025 15:04 schreef TLC het volgende:
Ik kijk nu al uit naar Denemarken-Ierland
Ja want de Tsjechen zijn in topvorm natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ierland gaat echt niet van Tsjechie winnen.
Het Tsjechie dat verloor van de Faeroer bedoel je ?quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ierland gaat echt niet van Tsjechie winnen.
quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:30 schreef TLC het volgende:
[..]
Het Tsjechie dat verloor van de Faeroer bedoel je ?
Nog wel beter dan Ierland.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja want de Tsjechen zijn in topvorm natuurlijk.
Ik vind het zelfs belachelijk dat geplaatste landen zoals Nederland in die periode ook nog oefenpotjes houden. Eind maart is juist de periode om je spelers niet onnodig nog te gaan belasten.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:22 schreef hvan het volgende:
Lekker man, dat de verliezende halve finalisten nog verplicht zijn een oefenpotje tegen elkaar te spelen. I.v.m. tv contracten.
Valt mij nog mee dat ze op het wk geen wedstrijden hebben voor de 47 en 48e plaats, 45 en 46e plaats etc. Etc. Of breng ik de FIFA nu op ideeën?
Je wilt als coach toch nog wel wat andere spelers zien lijkt me. En een beetje zien waar je staat, systeem testen, puntjes op de i zetten, etc.quote:Op zaterdag 22 november 2025 10:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs belachelijk dat geplaatste landen zoals Nederland in die periode ook nog oefenpotjes houden. Eind maart is juist de periode om je spelers niet onnodig nog te gaan belasten.
Koeman zal hem nooit laten vallen.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Dijk begint wel een probleem te worden voor Koeman.
Precies. Dumfries was afgelopen EK compleet uit vorm en speelde alsnog alles, terwijl er alternatieven beschikbaar waren. Hetzelfde gaat gelden voor Vurdjul.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koeman zal hem nooit laten vallen.
Van Dijk kan in het nieuws komen dat hij de primaire klant van Epstein was, dan nog zal Koeman hem opstellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |