Die snap ik ook niet. Je deelt een foto, maar verspreidt vervolgens een incorrecte signalement.quote:Op woensdag 19 november 2025 20:10 schreef littlemindy het volgende:
Die rechter heeft toch blauwe ogen?
Die linkse zit dan ook onder de make up en nepwimpers waar die rechtse een natuurlijke meid is...quote:Op woensdag 19 november 2025 22:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Is de linker nou degene die 13 is en de rechter 16? Als je het over genetische loterij hebt, zeg.
Of gewoon de telefoon volgen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:00 schreef Captain_Ghost het volgende:
Tijd voor verplicht airtag onderhuidse inbrengen. Kunnen we gelijk monitoren en bespaart de politie inzet. Tot 18e dan ben je vrij..
Telefoon dumpen, faraday tas in stoppen..quote:Op donderdag 20 november 2025 09:05 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Of gewoon de telefoon volgen.
13 jarige meisjes met een crush kunnen enorm obsessief zijn.quote:Op woensdag 19 november 2025 20:34 schreef Gibson88 het volgende:
Gelukkig toch goed gezien/gelezen. Die linker nu alweer weg.... 1: Wat ontzettend kut voor haar ouder/familie etc maar ook voor haarzelf. Je loopt niet voor jan lul zo veel weg. Vraag me dan af wat er door dat hoofdje gaat.
Ja, die vergeet je niet met die wimpers.quote:Op woensdag 19 november 2025 18:56 schreef Doug-Heffernan het volgende:
die links was laatst toch ook al weg
Ik ken de achtergrond niet dus ik heb geen idee of het hier een obsessie betreft.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:19 schreef Zoddie het volgende:
[..]
13 jarige meisjes met een crush kunnen enorm obsessief zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |