Gelukkig.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij wonen in het veilige deel van Nederland
Erg gezellig om naar te luisteren en waardevol voor de taalontwikkeling?quote:Op woensdag 19 november 2025 19:10 schreef UitStraling het volgende:
Praten over het weer is als het brabbelen van een baby.
quote:Op woensdag 19 november 2025 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hou die vriesboel maar lekker weg.
Jullie komen ook nog wel aan de beurt.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij wonen in het veilige deel van Nederland
Sla hem voor ze bekquote:Op woensdag 19 november 2025 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoor hier boven een baby brabbelen
Hups baby maken dan.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Erg gezellig om naar te luisteren en waardevol voor de taalontwikkeling?
Hoeft niet. Doe vooral geen moeite.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen ook nog wel aan de beurt.
hier staat voor de nacht naar vrijdag -1, maar dan is het ook helder en droogquote:Op woensdag 19 november 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen ook nog wel aan de beurt.
Hier -3 🥶quote:Op woensdag 19 november 2025 19:20 schreef essnhills het volgende:
H
[..]
hier staat voor de nacht naar vrijdag -1, maar dan is het ook helder en droog
Oh shit ben net bezig.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeft niet. Doe vooral geen moeite.
Brrrquote:
quote:Op woensdag 19 november 2025 19:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb volgens mij geen sint ui in mijn bestand staan. Misschien even fixen
ik zal voor je duimen qua weerquote:Op woensdag 19 november 2025 19:29 schreef essnhills het volgende:
Als het vrijdag mooi weer blijft zoals ze nu voorspellen dan ga ik even met mijn moeder de stad in.
Cadeautje scoren voor broer en die nieuwe Dille & Kamille bezoeken
Stad is voor jou Hoorn? of ergens anders daar in West-Friesland?quote:Op woensdag 19 november 2025 19:29 schreef essnhills het volgende:
Als het vrijdag mooi weer blijft zoals ze nu voorspellen dan ga ik even met mijn moeder de stad in.
Cadeautje scoren voor broer en die nieuwe Dille & Kamille bezoeken
En een schijtlelijk drugshoofd.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Wat een stem had die vrouw
Ja Hoornquote:Op woensdag 19 november 2025 19:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stad is voor jou Hoorn? of ergens anders daar in West-Friesland?
/care het gaat om de muziekquote:Op woensdag 19 november 2025 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een schijtlelijk drugshoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |