held!quote:Op woensdag 19 november 2025 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, thuis. Het is best goed gegaan eigenlijk. Alleen regende het de hele godganselijke dag en dat is gewoon kut.
Ik kwam van 5 minuten. Fietsen.quote:Op woensdag 19 november 2025 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind 45 minuten al veel voor de enkele reis, maar ik kwam van vijf kwartier, dus het is al beter.
De wereld kan het toch niet aan als iedereen 100 wordt.quote:Op woensdag 19 november 2025 18:09 schreef UitStraling het volgende:
Hoorde net op de radio dat ultrabewerkt voedsel zo tering-ongezond is, worst, diepvriespizza's, koekjes en snoep, kant-en-klaar maaltijden, tomatenketchup, frisdrank, gevolg, een enorme stijging in darmziektes, autisme, hart- en bloedvataandoeningen, depressies, darmkanker, suikerziekte.
En als we alleen de goeikes allemaal 100 laten worden?quote:Op woensdag 19 november 2025 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De wereld kan het toch niet aan als iedereen 100 wordt.
Oh hou toch je smoel.quote:Op woensdag 19 november 2025 18:09 schreef UitStraling het volgende:
Hoorde net op de radio dat ultrabewerkt voedsel zo tering-ongezond is, worst, diepvriespizza's, koekjes en snoep, kant-en-klaar maaltijden, tomatenketchup, frisdrank, gevolg, een enorme stijging in darmziektes, autisme, hart- en bloedvataandoeningen, depressies, darmkanker, suikerziekte.
Doe ermee wat je wil maar ik zou heel erg graag zien dat jij de 100 aantikt, als een gezonde Tarzan.quote:
Nog maar 48 jaartjes met je leuter in het rond zwieren, dan ga je het meemaken ouwe krijgerquote:Op woensdag 19 november 2025 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe ermee wat je wil maar ik zou heel erg graag zien dat jij de 100 aantikt, als een gezonde Tarzan.
zoethout kaneel thee?quote:Op woensdag 19 november 2025 18:46 schreef Ama het volgende:
Mijn telefoon zegt winterse mix mogelijk morgen. Nou we zullen het zien.
Horror ice age of DETHquote:Op woensdag 19 november 2025 18:46 schreef Ama het volgende:
Ik verwacht gewoon natte ellende.quote:Op woensdag 19 november 2025 18:46 schreef Ama het volgende:
Het is hier morgen tegen 18:00 uur wel tegen het vriespunt aan dus het kan.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht gewoon natte ellende.
Wij wonen in het veilige deel van Nederlandquote:Op woensdag 19 november 2025 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hou die vriesboel maar lekker weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |