abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219297238
Als ik aan het scrollen springt de pagina automatisch omhoog bij een open tabblad als ik weer terug naar de pagina. Bij FOk! ben ik beneden in de lijst van actieve topics zelfde verhaal, ook met reactie venster open, ga ie omhoog. Ik heb dit sinds kort, zal wel een update geweest zijn, het is alleen irritant. Iemand een idee hoe dit te verhelpen?
  Moderator woensdag 19 november 2025 @ 16:54:28 #2
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219298313
Zolang er geen optie is om het te beïnvloeden ben ik bang dat je er aan vast zit zolang er geen update komt die dit probleem fixt. Wat je kan doen is om het aan te geven in de recensies van de app in de app store/bug melding op de daarvoor bestemde plek.

Of tot die tijd gewoon een andere browser utiliseren.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219298592
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zolang er geen optie is om het te beïnvloeden ben ik bang dat je er aan vast zit zolang er geen update komt die dit probleem fixt. Wat je kan doen is om het aan te geven in de recensies van de app in de app store/bug melding op de daarvoor bestemde plek.

Of tot die tijd gewoon een andere browser utiliseren.
Wat is een vergelijkbaar alternatief? Safari?

Het AL-overzichtje wat ik automatisch kreeg bij een vraag is ook al weg. Vond ik wel geinig.
  Moderator woensdag 19 november 2025 @ 18:53:09 #4
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219298940
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 17:45 schreef Mylene het volgende:

[..]
Wat is een vergelijkbaar alternatief? Safari?

Het AL-overzichtje wat ik automatisch kreeg bij een vraag is ook al weg. Vond ik wel geinig.
Safari staat dacht ik standaard op een iPad, ik vind dat zelf altijd wel een oké app. Al gebruik ik niet vaak iPads. AI zou er in kunnen zitten, maar je hebt dacht ik ook Edge/Opera/Firefox die mogelijk AI bevatten
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')