Jawelquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wtf
We willen helemaal niet het einde zien van Hood - Gilding
Die schrijven we dus op voor een goede run op het wk.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Lipscombe is echt een walgelijk viesdik monster zeg
Vond Kleermaker geen verkeerde darter. Hopelijk is t thuis wat rustiger.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kleermaker was vandaag in Leiden. Maar zowaar was hij niet de beste vandaag.
Helaas geen Koos Stompe, ook al zit hij ook in het team van Kleermaker.
Kinderen weer alleen thuis.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kleermaker was vandaag in Leiden. Maar zowaar was hij niet de beste vandaag.
Helaas geen Koos Stompe, ook al zit hij ook in het team van Kleermaker.
Wie is dat in godsnaam, ligt het aan mij dat ik nooit van hem heb gehoord?quote:Op zondag 23 november 2025 09:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hup Gurney. Oppermachtig tegen Lipscombe
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:40 schreef Gretzl het volgende:
ZjaK: "Die gaat ook nog een beetje showboaten. Oi oi oi oi oi. Bullseye, T7, bullseye voor 121
"Het mag niet, het is meestal ook niet zo netjes. Nja, als je zo goed bent, waarom niet?
- Koert: "Als je een baas bent dan ben je een baas."![]()
quote:Op zondag 23 november 2025 09:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Wie is dat in godsnaam, ligt het aan mij dat ik nooit van hem heb gehoord?
Dartsfit.quote:Op zondag 23 november 2025 10:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is hem, hij is één van de sterkere tour kaart debutanten van dit jaar. Ik had hem echter nog niet op tv gezien, dus ik schrok mij rot bij zijn eerste partij. Tegen Bradley Brooks ook nog dus dat is helemaal een contrast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |