Ik weet dat ik me niet moet verbazen, maar die Marco Meijer.. (lol). Bestaan er ergere kwispelende chauvinisten?quote:
Staat beter te gooien dan datquote:Op zondag 23 november 2025 21:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aspinall naar 15 als ie hier wint van Djurmeen
Willem Vissers en Maarten Wijffelsquote:Op zondag 23 november 2025 21:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik weet dat ik me niet moet verbazen, maar die Marco Meijer.. (lol). Bestaan er ergere kwispelende chauvinisten?
Die zie ik nu in beeld , samen met Tom Copier/Joep Schrijvers/Mantinghquote:Op zondag 23 november 2025 21:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik weet dat ik me niet moet verbazen, maar die Marco Meijer.. (lol). Bestaan er ergere kwispelende chauvinisten?
Sjim (of Sjom) Coronelquote:Op zondag 23 november 2025 21:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Randersgenotquote:Op zondag 23 november 2025 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Na Willem 2-Rangers kan die niet meer.
In het ravijn ermee.quote:Op zondag 23 november 2025 21:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sjim (of Sjom) Coronel
@:Zipportal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |