Ondertussen geeft hij wel een ode aan die wulpse Poolse dames.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:35 schreef NailQueen het volgende:
Het nummer van Matt Blxck is zelf best geinig maar de uitvoering is helaas minder.
Bekijk deze YouTube-video
Vergeleken met Bananas lijkt dit een serieuze poging.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:52 schreef Momo het volgende:
Matt Black is wel een transformatie doorgegaan qua artiest
Het voelt zo enorm voorspelbaar en onorigineel.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:12 schreef Momo het volgende:
Op ESF kan het dan wel eens snel verbleken bij andere pop girl entries
Maar het geheel vond ik wel beter dan Sarah Bonnici 2 jaar terug.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:12 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het voelt zo enorm voorspelbaar en onorigineel.
Die had dan ook precies hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar het geheel vond ik wel beter dan Sarah Bonnici 2 jaar terug.
Of juist wel, net hoe je het bekijkt.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:20 schreef Sableheart het volgende:
Een goede stem heeft ze inderdaad, maar ze is niet de zangeres om over dansen te zingen.
niet vreselijk veel. We zitten nu bij nummer 7 van de 12, maar van de eerste zes nummers was volgens mij alleen de eerste de moeite waard.quote:
Ik hoop maar dat ze ergens anders isquote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:06 schreef Meridiaan het volgende:
Het oogt wat verdrietig dat ze van drie presentatrices in 2001 naar het heden gaan en dat er dan twee dames nog over zijn
Ik dacht echt even dat die rechtse Cher wasquote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:06 schreef Meridiaan het volgende:
Het oogt wat verdrietig dat ze van drie presentatrices in 2001 naar het heden gaan en dat er dan twee dames nog over zijn
Voordeel van de taal niet spreken is dat je het nog zo kan invullenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze ergens anders is
Mee eens!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:13 schreef Sableheart het volgende:
Goede stem, goede staging, en een nummer dat daadwerkelijk iets interessants doet. Dit is klaar voor Eurovisie.
Als zelfs Momo twijfeld is het dus niet goedquote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:14 schreef Momo het volgende:
Wat nu komt weet ik nog niet wat ik er van moet denken, is goed of juist niet
Ik neig naar goed. In ieder geval is dit interessant.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:14 schreef Momo het volgende:
Wat nu komt weet ik nog niet wat ik er van moet denken, is goed of juist niet
Ik zou dit niet zo snel toevoegen. Misschien als plaspauzequote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:20 schreef H_T het volgende:
@:Nailqueen was dat een geschikte random afterparty?
Maar het was Matthew and the Afterparty!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zou dit niet zo snel toevoegen. Misschien als plaspauze
Ik mis de mooie duetten best wel, dus zou het wel een toevoeging vinden als het gekozen mocht worden (al is dat onwaarschijnlijk)quote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet perse, ook niet de behoefte eraan eigenlijk
Oh dat zag ik niet. Als gast is hij zeker welkom zolang hij maar niet gaat zingenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar het was Matthew and the Afterparty!
Weltrustenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:34 schreef Sableheart het volgende:
Ik denk niet dat ik de uitslag ga afwachten. Ik laat het hierbij, welterusten allemaal!
Weltrusten.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:34 schreef Sableheart het volgende:
Ik denk niet dat ik de uitslag ga afwachten. Ik laat het hierbij, welterusten allemaal!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |