Nee ik ook nietquote:Op zondag 16 november 2025 10:55 schreef Tuindier het volgende:
Ja, dat doe ik ook. Maar daar refereer ik niet naar als airfryereten.
!quote:Op zondag 16 november 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik doe er van alles in hoor. gyoza stomen, quiche bakken, groente. Kei handig ding
Ik heb ook spierpijnquote:Op zondag 16 november 2025 08:31 schreef borisz het volgende:
Mogge
Spierpijn. Die 14km heel inspannend lopen geeft toch net een andere spierpijn dan gewoon 25km vlak.
Jij rebelquote:Op zondag 16 november 2025 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik doe een laagje water onder het rooster, tot net boven het rooster, voorkomt ook dat die dingen aan het rooster vastplakken, en dan doe ik het zootje 10 minuten op 200 ºC. Stomen zal het
Net geprobeerd maar met minder water.quote:Op zondag 16 november 2025 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik doe een laagje water onder het rooster, tot net boven het rooster, voorkomt ook dat die dingen aan het rooster vastplakken, en dan doe ik het zootje 10 minuten op 200 ºC. Stomen zal het
Wat houdt het thuisspa gedeelte in?quote:Op zondag 16 november 2025 12:10 schreef Barreltje het volgende:
Oh en ik zat bijna 2 uur lang in mm ijsbad/thuis spa.. en het was HEEEERLIJK..
Er zijn van die dingen waar je je van afvraagt waarom je er zo lang mee gewacht hebt.. zoiets als de trapkast maar ook de thuis spa
Preciesquote:Op zondag 16 november 2025 13:02 schreef Vanyel het volgende:
Perfect voor "ik heb nu zin in gyoza maar niet in gyoza bakstomen" maar niet zo geschikt voor "ik maak gyoza voor mensen".
Dit soort dingen maakt mij verdrietig dat ik geen diepe kasten heb.quote:Op zondag 16 november 2025 12:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tip voor diepe kasten: handigekasten.nl
Mannetje Milei zorgt goed voor jullie toch?quote:Op zondag 16 november 2025 13:04 schreef flipsen het volgende:
En weer eens zonder stroom. Goeie planning weer met 2 Teams meetings met potentiële reizigers. Noodweer vannacht, vallende takken op hoogspanningskabels is niet handig, zeker niet als die kabels dasrna de takken in brand zetten. Stroomboer en brandweer net geweest, maar dit gaat nog wel even durenuiteraard net de vriezer vol rauwvoer voor de honden, kan straks voor 600 euro wegflikkeren
Als dat "weer" is, wordt een aggregaat toch al snel een interessante investering.quote:Op zondag 16 november 2025 13:04 schreef flipsen het volgende:
En weer eens zonder stroom. Goeie planning weer met 2 Teams meetings met potentiële reizigers. Noodweer vannacht, vallende takken op hoogspanningskabels is niet handig, zeker niet als die kabels dasrna de takken in brand zetten. Stroomboer en brandweer net geweest, maar dit gaat nog wel even durenuiteraard net de vriezer vol rauwvoer voor de honden, kan straks voor 600 euro wegflikkeren
De Noodpakketten op Texel moeten dus op de boot naar BAquote:Op zondag 16 november 2025 13:04 schreef flipsen het volgende:
Grote pan, check. Alleen heb ik er goulash pörkölt in.quote:Op zondag 16 november 2025 14:29 schreef borisz het volgende:
Ik ben maar een grote pan ragù aan het maken.
Wijn is inmiddels toegevoegd. Zo de tomaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |