En via de livestream van de 2e kamer zelf?quote:
Gezien. Bosma en v Kampen zijn doorquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En via de livestream van de 2e kamer zelf?
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:05 schreef pullup het volgende:
Kan ik nog kijken hoe de grootste twee boeven ter wereld elkaar ophemelen op Amerikaanse live tv
[ afbeelding ]
Heb nu mevrouw stemband in mijn hoofd die zegt, de derde ronde, de derde rondeeeequote:Op dinsdag 18 november 2025 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Gezien. Bosma en v Kampen zijn door
Volgende ronde
quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb nu mevrouw stemband in mijn hoofd die zegt, de derde ronde, de derde rondeeee
quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:07 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kende de eerste Kweenie persoonlijk
Nounounou, je doet wel een hoop mensen tekort om ze niet tot de grootste boeven ter wereld te rekenenquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:05 schreef pullup het volgende:
Kan ik nog kijken hoe de grootste twee boeven ter wereld elkaar ophemelen op Amerikaanse live tv
[ afbeelding ]
Nou Peter Jan Rens was meneer Cactus in iede gevalquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
En![]()
Ik zou niet eens meer weten wie dat waren.
Altijd Baas boven Baasquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nounounou, je doet wel een hoop mensen tekort om ze niet tot de grootste boeven ter wereld te rekenen
Oke, maar putin? rutte? de kerstman? kim jun dinges?quote:
Ja dat weet ik, van Peter Jan Rensquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou Peter Jan Rens was meneer Cactus in iede gevalEn hoe mevrouw stemband heette weet ik ook niet meer hoor
Klein grutquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, maar putin? rutte? de kerstman? kim jun dinges?
Haha nee die was wel tofquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, van Peter Jan Rens![]()
De rest maakt ook niet uit, leuk dat je iig die eerste kweenie kon, tenzij het een hufter was in real life, dat is te veel tegenwoordig, dat ik zulke dingen hoor of lees over mensen.
Ik wist niet meer dat er 2 waren, heel die show een beetje verdrongen in mijn hersens behalve bepaalde uitdrukkingen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha nee die was wel tof
En. wat googlen leerde met net dat het slechts de tweede Kweetniet was blijkbaar, er was er nog een voor
quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:19 schreef pullup het volgende:
Zittn ze weer te kwartettn hoorBegint me nu al wat lang te duren
[ afbeelding ]
ja Geert zit ook al zijn telefoon uit te spelen ondertussen nuquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En ze hoeven toch nog maar uit 2 mannen te kiezen, dus lijkt me dat dat wel moet lukken. Anderzijds, je weet het niet he.
Waar zijn alle goede vrouwen die meedoenquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En ze hoeven toch nog maar uit 2 mannen te kiezen, dus lijkt me dat dat wel moet lukken. Anderzijds, je weet het niet he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |