Het is sowieso belachelijk dat er nu 4 weken niet in België wordt gecrosst.quote:Op zondag 23 november 2025 15:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ondertussen sneeuwt het hier behoorlijk. We zijn het verkeerde weekend in Tabor.
Flamanville hadden ze wel mogen combineren met een belgische cross jaquote:Op zondag 23 november 2025 15:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is sowieso belachelijk dat er nu 4 weken niet in België wordt gecrosst.
Waarom is dat belachelijk?quote:Op zondag 23 november 2025 15:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is sowieso belachelijk dat er nu 4 weken niet in België wordt gecrosst.
Dat hadden ze idd prima met een Vlaamse cross kunnen combineren. Dat is amper 4 uur rijden.quote:Op zondag 23 november 2025 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Flamanville hadden ze wel mogen combineren met een belgische cross ja
Crimineel Toon A heeft de voorraad voor het hele jaar gebruikt op het EKquote:Op zondag 23 november 2025 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erg mooi dat erkend dopeur Toon A. niets meer presteert. Jammer dat het wel in een trui is.
Ze heet inmiddels Ceylin del Carmen Jans-Alvaradoquote:Op maandag 24 november 2025 11:43 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Wel Alvarado weer van de partij!
Kijk eens rechtsonder. Dit is zijn wereldbekerprogramma. We weten dus alvast waar we niet naar hoeven te kijken.quote:
Dat stond toch al lang vast want #8quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:18 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het volledige programma van Matje, met dus idd gewoon het WK.
Dan weten we direct welke crossen we niet meer hoeven te kijken.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:18 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het volledige programma van Matje, met dus idd gewoon het WK.
Ben vorig jaar in Maasmechelen wezen kijken. Iemand hier ooit in Zonhoven geweest?quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:11 schreef DiegoFuser het volgende:
Deze kunnen we allemaal skippen.
Erg jammer dat hij genotscrossen Namen, Gavere en Zonhoven aandoet.
Ik ben zelf alleen in Antwerpen naar de cross geweest, maar Zonhoven lijkt mij een van de leukste om te bezoeken en daar in DE KUIL te staan.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben vorig jaar in Maasmechelen wezen kijken. Iemand hier ooit in Zonhoven geweest?
Als de Belgen geen jaarlijkse hoopcampagne kunnen voeren, is de crosswinter nog niet begonnenquote:Op vrijdag 28 november 2025 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ah, we kunnen weer een middagje Zilvermeer inplannen. Erg mooi.
Volgens Adrie is hij nu pas helemaal af van de gevolgen van de longontsteking, er is nog hoop voor de concurrentie! Volgens Albert kan Nys hem het vuur aan de schenen leggen, jullie kunnen gewoon kijken.
Het is dat het best ver is want ik zou graag een keer naar de Duinencross in Koksijde of naar Namen gaan.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:28 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik ben zelf alleen in Antwerpen naar de cross geweest, maar Zonhoven lijkt mij een van de leukste om te bezoeken en daar in DE KUIL te staan.
Ja maar daar wil iedereen staan. Ik vind dat echt drie keer niets om hutjemutje op elkaar te gaan staan. Sfeer is wel belangrijk, maar moet wel beetje plek hebben.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:28 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik ben zelf alleen in Antwerpen naar de cross geweest, maar Zonhoven lijkt mij een van de leukste om te bezoeken en daar in DE KUIL te staan.
ja, leuke cross om te kijken.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben vorig jaar in Maasmechelen wezen kijken. Iemand hier ooit in Zonhoven geweest?
quote:WK-parcours in Hulst krijgt een ‘België vs. Nederland-tribune’: “We willen supporters van beide landen op leuke manier samenbrengen”
Vrijdag werd het parcours voor het WK veldrijden in Hulst voorgesteld. Naast de traditionele strijd tussen België en Nederland in het veld, zullen nu ook de supporters die beleving meekrijgen in de België-Nederland-tribune.
Het was een nieuwigheidje rond het parcours in Hulst. De arena’s noemt de organisatie het. Stukken van het parcours waar de renners tussen de tribunes door zullen fietsen. Het moet de fanbeleving op het WK naar een hoger niveau tillen. In totaal zijn er 4 arena’s. De meest opvallende is de België-Nederland-tribune. Twee tribunes zullen recht tegenover elkaar worden opgetrokken, aan de ene kant de Belgen en aan de andere kant de Nederlanders. Tussen hen in loopt het veldritparcours.
Bij VRT NWS reageerde organisator Bram De Brauwer: “Veldrijden is een immens populaire sport in België en Nederland en we willen de Belgische en Nederlandse supporters samenbrengen op een leuke manier”, zo vertelt hij. “We gaan het aspect België versus Nederland uitspelen om de sfeer, zowel voor het publiek als voor de renners, naar het volgende niveau te brengen.”
De tribunes zullen recht tegenover elkaar staan, de organisatie voorziet een publieksopwarmer die in het midden zal staan en de toeschouwers zal aansporen. Zo moeten het publiek en de renners het gevoel krijgen dat ze in een stadion zitten. Maar: “We gaan het plezant houden, het is niet de bedoeling om rivaliteit te creëren.” De renners zullen tweemaal voorbij die tribune passeren, om voor een optimale sfeer te zorgen.
Naast de België-Nederland-tribune zijn er nog drie ‘arena’s’. Er is nog de Arena-tribune, waar een hoog opgetrokken tribune zicht heeft op de schuine kant. De ‘Zeeland-tribune’, die dichtbij de aankomstzone ligt. En als laatste de VIP-zone, die in een U-vorm is opgebouwd, waar de renners dan doorrijden. De organisatie mikt op 55.000 bezoekers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |