hier is het zaterdag, welke tijdzone zit jij?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:51 schreef kree het volgende:
ik heb echt een AH binnen 10 min lopen hier ook...
LOL naja vandaag is ie dicht, want en wil dat jullie dat respecteren, zondag
ik word nooit aangesproken door oudjes in de supermarkt, word sowieso niet aangesproeken, ook niet door anderenquote:Maargoed via flink kan ik wat laten bezorgen, en is er eerder echt. en zweer het., als dat ik loop naar die supermarkt. alle bejaarden die praatje willen maken en etc etc. en ,met karretjes gangpad blokkeren.
LOL ik weet gewoon dat dit herkenbaar is voor hoop van jullie?
Ik heb er geen tijd voor joh. en ja ben niet onvriendelijk en soms leuk kletspraatje.
maar oke ze moeten uit de weg gewoon? het is geen kroeg ofzo. kom er om wat te halenzs. en zsm uit dus.
Hoe zou je het gevonden hebben als het andersom was?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eergisteren toen ik om 0500 naar de pier reed werd ik gestopt door een thaise vrouw die een lift vroeg. Heb nee gezegd. Later zagen we haar op de boot. Kwam ze naar mij toe en vroeg ze om 100 baht dus ik zei nee. vroeg ze aan mijn vriendin in het thai om maar 20 baht
ja vond het wat discrimicistischquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij hebt als westerling natuurlijk veel meer centjes
weet je wat echt helpt? niet drinkenquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:54 schreef Nizno het volgende:
het schijnt dat je een kater tegen gaat door gewoon in de ochtend verder te gaan met drinken.
Ik denk dat dat helpt
dat ik haar om 100 baht vroeg ?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe zou je het gevonden hebben als het andersom was?
Bedankt dat je de grap nog even uitlegt voor @AirwiNquote:
het helpt kan ik je vertellen uit ervaring. alleen de dag erna is het dan weer ergerquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:54 schreef Nizno het volgende:
het schijnt dat je een kater tegen gaat door gewoon in de ochtend verder te gaan met drinken.
Ik denk dat dat helpt
dat is wel een heel vreemde suggestiequote:Op zaterdag 15 november 2025 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
weet je wat echt helpt? niet drinken
Dus toen heb je haar uitgemaakt voor nazi?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vond het wat discrimicistisch
Ja?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ik haar om 100 baht vroeg ?
jaquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus toen heb je haar uitgemaakt voor nazi?
krijg je geen katerquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is wel een heel vreemde suggestie
dan droog je uit
Nep-Kirbyquote:Man slikt zonder te kauwen hamburger door, hij vecht nu voor zijn leven
Een 22-jarige man vecht voor zijn leven in een ziekenhuis in het Griekse Koropi nadat hij donderdag ‘voor de grap’ een hele hamburger inslikte. Hoe hij dat voor elkaar kreeg, blijft nog een raadsel.
https://www.ad.nl/buitenl(...)zijn-leven~a00ea85b/
zou ik beter vindenquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja?![]()
Nee, dat ze jou om 20 baht vroeg en je vriendin om 100.
quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:54 schreef Nizno het volgende:
Ik denk dat dat helpt
Moet ook wel echt pijn doen want ik neem wel eens een te grote slok cola ofzo en dat doet al pijn om door te slikken.quote:
euhm..quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een amateur. Iedereen weet toch dat je daarvoor je kaak moet ontwrichtend
hmmms ik toch eigenlijk wel? of het is die iemand wat vraagt ofzo?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
hier is het zaterdag, welke tijdzone zit jij?![]()
[..]
ik word nooit aangesproken door oudjes in de supermarkt, word sowieso niet aangesproeken, ook niet door anderen
En de vacuümstand aanzettenquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een amateur. Iedereen weet toch dat je daarvoor je kaak moet ontwrichtend
ik loop gelukkig nooit met een karretje rond, een mandje aan mn arm is goed genoegquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:59 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ik toch eigenlijk wel? of het is die iemand wat vraagt ofzo?
of naja als ik er dan toch door moet met mijn karretje en er 2 opzei moeten dan vraag ik wel eens ff gewoon?
Niet onwijs raars aan. of over het weer, dat kan altijd want iedereen over te zeiken.
naja zal wel dorps mentaliteit zijn ofzo.
Precies, anders wordt er weer eens iets niet gesnapt hierquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt dat je de grap nog even uitlegt voor @:AirwiN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |