allemaal losse doperwtjes kopenquote:
wellicht. maar hangt af van wat je besteld. en denk dat ze daarmee rommelen wel.quote:
picnic is best redelijkquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:43 schreef kree het volgende:
[..]
wellicht. maar hangt af van wat je besteld. en denk dat ze daarmee rommelen wel.
maargoed en Picnic dan? vind die prijzen niet zo raar tov supermarkt?
dit precies de ellende waarom ik er niet altijd bestel, naja je hoeft niet eens thuis te zijn geloof ik?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
picnic is best redelijkmaar die bezorgd niet vandaag meer
![]()
gelukkig is AH hier 10 minuten lopen vandaan ongeveer
Ja heb ik helaas ook geen tips voorquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja weet niet hoe ik daar mee stop grmbl
Ik moest dit drie keer lezen voor ik snapte dat je een grap maakte.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou dat niet een vernieuwend concept zijn, een outdoor supermarkt waar je dan het eten onder afdakjes hebt staan voor als het regent maar voor de rest helemaal buiten is
of je neemt een groot kop koffiequote:Op zaterdag 15 november 2025 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest dit drie keer lezen voor ik snapte dat je een grap maakte.![]()
Ik ga weer terug naar bed.
Slim. Dan per stuk wegen.quote:
preciesquote:
eergisteren toen ik om 0500 naar de pier reed werd ik gestopt door een thaise vrouw die een lift vroeg. Heb nee gezegd. Later zagen we haar op de boot. Kwam ze naar mij toe en vroeg ze om 100 baht dus ik zei nee. vroeg ze aan mijn vriendin in het thai om maar 20 bahtquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ik helaas ook geen tips voor
Oehquote:
dus jij in het thai, Nee roepen?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eergisteren toen ik om 0500 naar de pier reed werd ik gestopt door een thaise vrouw die een lift vroeg. Heb nee gezegd. Later zagen we haar op de boot. Kwam ze naar mij toe en vroeg ze om 100 baht dus ik zei nee. vroeg ze aan mijn vriendin het thai om maar 20 baht
geniet er vanquote:
Een markt bedoel je?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou dat niet een vernieuwend concept zijn, een outdoor supermarkt waar je dan het eten onder afdakjes hebt staan voor als het regent maar voor de rest helemaal buiten is
het is vandaag zaterdagquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:51 schreef kree het volgende:
ik heb echt een AH binnen 10 min lopen hier ook...
LOL naja vandaag is ie dicht, want en wil dat jullie dat respecteren, zondag
Ja jij hebt als westerling natuurlijk veel meer centjesquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eergisteren toen ik om 0500 naar de pier reed werd ik gestopt door een thaise vrouw die een lift vroeg. Heb nee gezegd. Later zagen we haar op de boot. Kwam ze naar mij toe en vroeg ze om 100 baht dus ik zei nee. vroeg ze aan mijn vriendin in het thai om maar 20 baht
hier is het zaterdag, welke tijdzone zit jij?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:51 schreef kree het volgende:
ik heb echt een AH binnen 10 min lopen hier ook...
LOL naja vandaag is ie dicht, want en wil dat jullie dat respecteren, zondag
ik word nooit aangesproken door oudjes in de supermarkt, word sowieso niet aangesproeken, ook niet door anderenquote:Maargoed via flink kan ik wat laten bezorgen, en is er eerder echt. en zweer het., als dat ik loop naar die supermarkt. alle bejaarden die praatje willen maken en etc etc. en ,met karretjes gangpad blokkeren.
LOL ik weet gewoon dat dit herkenbaar is voor hoop van jullie?
Ik heb er geen tijd voor joh. en ja ben niet onvriendelijk en soms leuk kletspraatje.
maar oke ze moeten uit de weg gewoon? het is geen kroeg ofzo. kom er om wat te halenzs. en zsm uit dus.
Hoe zou je het gevonden hebben als het andersom was?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eergisteren toen ik om 0500 naar de pier reed werd ik gestopt door een thaise vrouw die een lift vroeg. Heb nee gezegd. Later zagen we haar op de boot. Kwam ze naar mij toe en vroeg ze om 100 baht dus ik zei nee. vroeg ze aan mijn vriendin in het thai om maar 20 baht
ja vond het wat discrimicistischquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij hebt als westerling natuurlijk veel meer centjes
weet je wat echt helpt? niet drinkenquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:54 schreef Nizno het volgende:
het schijnt dat je een kater tegen gaat door gewoon in de ochtend verder te gaan met drinken.
Ik denk dat dat helpt
dat ik haar om 100 baht vroeg ?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe zou je het gevonden hebben als het andersom was?
Bedankt dat je de grap nog even uitlegt voor @AirwiNquote:
het helpt kan ik je vertellen uit ervaring. alleen de dag erna is het dan weer ergerquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:54 schreef Nizno het volgende:
het schijnt dat je een kater tegen gaat door gewoon in de ochtend verder te gaan met drinken.
Ik denk dat dat helpt
dat is wel een heel vreemde suggestiequote:Op zaterdag 15 november 2025 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
weet je wat echt helpt? niet drinken
Dus toen heb je haar uitgemaakt voor nazi?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vond het wat discrimicistisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |