jaquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fijn dat je je helemaal thuis voelt
Saaiquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Als je liever een hand in je gat hebt, heb ik geen interesse.
En nu wil jij ook een uiltje?quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
we hebben toch zo'n geluk dat er zoveel mooie dieren bestaan
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Haha dat is waar. Nog even door zettenquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb bijna heel veel meer tijd.
Doe je wel een muts op?quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
752 stappies nu. Maar even voorzichtig kijken of een rondje buiten een optie is inmiddels.
quote:
Hebben er wel eens mensen geklaagd over dat gesnurk?quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:15 schreef bitterbal het volgende:
zo lekker snurkenvannacht ook gesnurkt als een beer in winterslaap.
Hopelijk kan ik morgen nog naar het strand van vanaf maandag schijnt er storm te komen
Is dat met onweer enzo?quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:15 schreef bitterbal het volgende:
zo lekker snurkenvannacht ook gesnurkt als een beer in winterslaap.
Hopelijk kan ik morgen nog naar het strand van vanaf maandag schijnt er storm te komen
Allemaal aardbevingen en landverschuivingen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben er wel eens mensen geklaagd over dat gesnurk?
quote:
nee wordt gedempt door de airco denk ikquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben er wel eens mensen geklaagd over dat gesnurk?
Slaap je met het raam dicht?quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wordt gedempt door de airco denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |