Die muis kan wel een scheerbeurt gebruikenquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Muis en Âmbar hebben hun intrek gedaan in het Midwintertheepottendorp
Tis net echtquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die muis kan wel een scheerbeurt gebruiken
Ik heb alleen maar vilten dingen in de kerstboom hangen. HEMA had er dit jaar ook weer een paar.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kerstcollectie Dille en Kamille van dit jaar.
Soort armoedeboom?quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vilten dingen in de kerstboom hangen. HEMA had er dit jaar ook weer een paar.
Oh nog niet gezien. @CherryLips faalt wel een beetje met influencer zijnquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vilten dingen in de kerstboom hangen. HEMA had er dit jaar ook weer een paar.
Ik koop het allemaal fairtrade gemaakt door vrouwen in Nepalquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch meestal kinderarbeid uit beige landen.
Die zouden ook liever arts worden of een gezellige kantoorbaan hebben.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik koop het allemaal fairtrade gemaakt door vrouwen in Nepal
Ander verhaal. Maar anders geen inkomen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zouden ook liever arts worden of een gezellige kantoorbaan hebben.
Dat wordt fantastisch.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja same
Tegen de tijd dat ik klaar ben met silksong moet ik sons of the forest en project castaway maar weer eens oppakken.
En ik moet ook nog met @:ijsdraakje collab doen voor chained together.
En heb season pass 2 gehaald voor Tekken 8 dus daar moet ik ook wat mee. Armor king combos leren enzo
Moeten ze de verzorgingsstaat uitvinden.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ander verhaal. Maar anders geen inkomen.
O sorry, ik ben niet zo kersterig.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nog niet gezien. @:cherrylips faalt wel een beetje met influencer zijn
Dat mensen meteen gaan briesen als iets even anders gaat.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even beetje rustig aan doen hoor @:UitStraling
Degenen die het hardst lopen te miepen zijn waarschijnlijk nog nooit bij die winkel in de buurt geweestquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat mensen meteen gaan briesen als iets even anders gaat.
"Zal dat ene zeikwijf wel zijn"quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dus de VvE op de buurman met de bus afgestuurd /NSB en toen hebben ze hem een mail gestuurd en nu ben ik bang dat hij weet dat ik het was
Net als al die mensen die de Hema gingen boycotten omdat ze geen zwarte Piet meer gebruikten.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Degenen die het hardst lopen te miepen zijn waarschijnlijk nog nooit bij die winkel in de buurt geweest
gordijnen dicht en deur op slotquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dus de VvE op de buurman met de bus afgestuurd /NSB en toen hebben ze hem een mail gestuurd en nu ben ik bang dat hij weet dat ik het was
Dat ben ikquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Zal dat ene zeikwijf wel zijn"
Ik moet mijn gordijnen nog weghalen voor de kozijnenmeneertjes maandag, maar geen zin om op te staanquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gordijnen dicht en deur op slot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |